glovarm Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Hei! Tipper det er flere som må la røttene vokse i disse tider.. :) Jeg har glasshår - det vil si at håret tar ekstremt dårlig farge. Hos frisør reduserer de vanstoffet for at fargen skal bli mer pigmentert. De anbefalte meg å kjøpe glansvask fra frisøren nå og redusere vannstoffet, men det var så dyr farge at jeg tok sjangsen på å kjøpe loreal casting gloss i stedenfor. Mista jobben i koronatidene, så skulle veldig gjerne støtta frisøren, men må ta det igjen når jeg har litt mer å rutte med.. Så - Er det noen som vet om jeg kan redusere vannstoffet litt i denne også? eller er det superrisky?
by Bente Skrevet 1. april 2020 #2 Skrevet 1. april 2020 19 timer siden, glovarm skrev: Hei! Tipper det er flere som må la røttene vokse i disse tider.. Jeg har glasshår - det vil si at håret tar ekstremt dårlig farge. Hos frisør reduserer de vanstoffet for at fargen skal bli mer pigmentert. De anbefalte meg å kjøpe glansvask fra frisøren nå og redusere vannstoffet, men det var så dyr farge at jeg tok sjangsen på å kjøpe loreal casting gloss i stedenfor. Mista jobben i koronatidene, så skulle veldig gjerne støtta frisøren, men må ta det igjen når jeg har litt mer å rutte med.. Så - Er det noen som vet om jeg kan redusere vannstoffet litt i denne også? eller er det superrisky? Heia😊 her har jeg en film der jeg viser hvordan du gjør det😉 Jeg hadde penslet på fargekrem først ettersom det er med på å åpne håret og gi ekstra pigment😉
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå