AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Er student og jobber ved siden av med ca 20.000-22.000 i lønn i måneden fra i år. Skal derfor endre skattekortet mitt, siden jeg hadde prosenttrekk i fjor og akkurat ikke gikk på smell. Men jeg skjønner ingenting av hva som er lurt for meg å ha. Vil gjerne spare litt så jeg får igjen ekstra neste år Anonymkode: 45f15...2a9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 prosentrekk er veldig greit mår man har ujevn inntekt.Når du endrer skattekortet så kan man velge. Jeg kunne i såfall velge mellom prseont og tabell og hvilken tabell jeg ville ha Anonymkode: d8fe0...669
Million Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Velg prosenttrekk, og oppgi på skattekortet at du skal tjene litt mer enn hva du faktisk vet eller tror du skal tjene. Da skatter du litt mer, og får tatt høyde for at du kanskje jobber mer enn antatt og dermed tjener noe mer. Dersom du underveis i året ser at det ble eller blir helt feil, kan man når som helst på året gå inn og endre skattekortet sitt på nytt og legge inn justeringer. Det er helt opp til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå