Gå til innhold

Døde lastet med gaffeltruck, og sykehuset ville helst sett at videoen ikke ble offentliggjort???

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De døde blir nå lastet inn i en stor frysetrailer utenfor Maimonides Medical Center i New York, og det er ikke akkurat noe uventet. Derimot reagerer jeg på uttalelse fra talskvinnen fra sykehuset. Hvorfor beklager de at dette ble offentliggjort? Hvorfor har de ønsker om å skjule dette? Er det noe vi trenger nå så er det fakta. Vi kan ikke sy puter under armene på folk og skjule sannheten.

Sitat fra tv2: Eileen Tynion, en talskvinne for sykehuset, bekrefter at videoen er ekte, og beklager samtidig at klippet er offentliggjort.

https://www.tv2.no/nyheter/11342310/

Anonymkode: fbd9d...fb7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke lastelem på den skapbilen der, den rygges vanligvis inn på en rampe.Sikkert derfor de bruker truck, og for å minske smittefaren.

Anonymkode: 69996...63e

AnonymBruker
Skrevet

Antakelig for det er grusomt for de som var glad i de som ble løftet med gaffeltruck. Det er en ekstra belastning når din døde kone ikke blir behandlet med verdighet etter sin død. 

Anonymkode: d970b...598

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Fordi det er ekkelt. Men mange blir behandlet respektløst etter sin død, dessverre 

Anonymkode: 2b1dc...142

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

De døde blir nå lastet inn i en stor frysetrailer utenfor Maimonides Medical Center i New York, og det er ikke akkurat noe uventet. Derimot reagerer jeg på uttalelse fra talskvinnen fra sykehuset. Hvorfor beklager de at dette ble offentliggjort? Hvorfor har de ønsker om å skjule dette? Er det noe vi trenger nå så er det fakta. Vi kan ikke sy puter under armene på folk og skjule sannheten.

Sitat fra tv2: Eileen Tynion, en talskvinne for sykehuset, bekrefter at videoen er ekte, og beklager samtidig at klippet er offentliggjort.

Anonymkode: fbd9d...fb7

Det skjer særdeles mye grusomt ute i verden, hver eneste dag, som vi ikke blir servert bilder av. Og godt er det.

Hvordan tror du bildene fra for eksempel krigsherjede land ser ut? Operasjonsstuer? Selvmordsåsteder?

Det dreier seg ikke om å skjule sannheten, men skåne pårørende og befolkningen for grusomheter. Vi vet de eksisterer, men vi vil ikke se de.

Anonymkode: ddb74...a86

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange som fremdeles tenker at korona er en mild forkjølelse vil få seg en vekker når de ser at i eget land blir døde blir transportert som kveg. Da går det kanskje også for den mest ignorante opp at det faktisk ER farlig.

Anonymkode: ceb8f...a88

• Liker 4
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mange som fremdeles tenker at korona er en mild forkjølelse vil få seg en vekker når de ser at i eget land blir døde blir transportert som kveg. Da går det kanskje også for den mest ignorante opp at det faktisk ER farlig.

Anonymkode: ceb8f...a88

Men Donald Trump skal jo åpne alt igjen til påske.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, jabx skrev:

Men han måtte ombestemme seg. 

Anonymkode: 112d5...47e

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, jabx skrev:

Men det vil jo dere i Norge og. Alle trådene om NÅR åpner skoler og bhg. Jrg spyr. Folk skjønner ikke alvoret pga egoismen er for stor.

Anonymkode: 48d7e...042

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Antakelig for det er grusomt for de som var glad i de som ble løftet med gaffeltruck. Det er en ekstra belastning når din døde kone ikke blir behandlet med verdighet etter sin død. 

Anonymkode: d970b...598

Tja, det er selvsagt leit, men det er ikke de døde og deres krisepregete fraktmetoder som er hovedproblemet ved amerikanske sykehus akkurat nå.

Jeg hadde ikke tatt det så tungt hvis min gamle far ble lastet på gaffeltruck etter sin død (det hadde ikke han heller), men jeg hadde vært hoppende forbanna hvis han ikke fikk den medisinske hjelpen han trengte i tide.

Anonymkode: 16142...9f7

• Liker 1
  • Opprett ny...