Gå til innhold

Like ensom som før korona.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er det egentlig svært liten forandring fra det vanlige livet. Det er like få som ringer og like få som ringer på døren. I det vanlige livet så er det i perioder jeg lurer på om ringeklokken i det hele tatt virker.

Så ensomheten har ikke forandret seg i det hele tatt. Det sosiale livet er på internett.

Anonymkode: 344e3...87c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen trøst, men du er ikke alene! Kan knapt kalle det jeg er på nettet for sosialt heller.

Hvorfor har du det sånn? Her i gården er det sykdom som vinner over både kropp og sinn, og gjør så jeg isolerer meg. Og etter å ha gjort det en stund, så er jo naturlig nok alt sosialt liv borte.

Anonymkode: 214e9...1a2

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Jeg har ikke noe sosialt liv fordi jeg trakk meg unna alle da jeg fikk så store problemer med tennene. Det at jeg ikke føler jeg kan smile til folk har gjort at jeg ikke orker å treffe nye mennesker. Har blitt bitter av det også. Så ingen stor forskjell her.

Anonymkode: dd4b2...b37

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Her er det egentlig svært liten forandring fra det vanlige livet. Det er like få som ringer og like få som ringer på døren. I det vanlige livet så er det i perioder jeg lurer på om ringeklokken i det hele tatt virker.

Så ensomheten har ikke forandret seg i det hele tatt. Det sosiale livet er på internett.

Ring til andre da ❤️ 
Facetime er veldig koselig 

hilsen ME-syk

Anonymkode: b8b45...501

AnonymBruker
Skrevet

Det har vel blitt slik av den enkle grunn, at folk har det så travelt for tiden med jobb og familie. En har ikke tid til å bare treffes, alt må planlegges flere uker og måneder frem i tid.

Her smiler jeg og sier at alt er bra når folk spør hvordan det går. Sannheten er det jo ingen som har tid til å høre.

• Liker 1
  • Opprett ny...