Gjest Tristessa Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 Hvordan går det med deg vennen? Håper du har det fint! Lenge siden jeg har hørt fra deg nå... *klemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. september 2002 #2 Del Skrevet 12. september 2002 Saa koselig! Har hatt litt daarlig tid i det siste. Mye aa gjore paa skolen vet du. Slitt en del med alt det andre du vet, i det siste. Derfor liten kontakt! Tror jeg skylder deg en privat melding. Det skal jeg ordne snart! Hvordan gaar det med deg? Vi forbereder Aapen dag paa skolen vaar. Litt kjedelig, for det er ikke noe aa forberede... Men jeg gleder meg til noe annet. Og det at klassen vaar skal vaere mediasenter paa Nordisk Ministerraad i uke 41! Yoho! Mye jobb med det, da... Og det beste av alt, vi faar betalt! Ca. 15 000 kroner.. Det betyr at klassekassen vaar nesten er 30 000 naa... og vi er 15 stykker... Jaja... takk for personlig melding! Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå