Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det på jobb? Fortell litt om hvordan du og kollegaer har det om dagen. Jeg selv var sliten fra før, nå er det verre. Ikke grunnet koronapasienter, men kollegaer i karantene og enda større arbeidsbelastning på oss som står igjen. Noen av mine «skjøreste» kollegaer allerede er helt utslitt, og jeg har avverget småfeil hos dem flere ganger i det siste. 

Anonymkode: 72811...717

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke så mye å fortelle. Vil bare si at jeg kunne skrevet akkurat det samme som deg (bortsett fra feilene). Og dette er bare starten... 

Anonymkode: 1194b...edf

AnonymBruker
Skrevet

Sliten og litt lei. Var allerede nede å snuste på depresjonen før dette 

Anonymkode: 13d69...e69

AnonymBruker
Skrevet

Samme som deg, men er også lei av hysteriet som media spyr ut. Det er unødvendig å gjøre folk reddere enn det som er strengt tatt nødvendig. Jeg bruker omtrent hele dagen min på å roe ned folk på telefon og mail som er nær hysteri grunnet media. De skulle vært pålagt å kun presentere fakta. 

Anonymkode: 209f5...65f

• Liker 3
Skrevet

Merker ikke så mye enda, merker mest at det er stengt for pårørende, og at vi vasker mye mer enn vi gjorde før, som holdt at renholdspersnalet gjorde daglig før. Er veldig lite smitte i vår kommune, sykehjem og andre institusjoner er fri for smitte. 

AnonymBruker
Skrevet

Føler meg utslitt. Har flere kolleger i karantene og det blir veldig mye på oss gjenværende. Mange doble vakter, lite tid til overs. Merker også at jeg sliter med søvn nå, når jeg endelig har fri for å sove så klarer jeg ikke koble av. 

Anonymkode: af838...95c

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg nærmer meg å bli utslitt etter flere kolleger har vært/er i i karantene og jeg har stått med større ansvar på jobb alene. Jobber i rusfeltet og merker frustrasjonen til brukere øke, noe som etterhvert vil tære på oss ansatte også 

Anonymkode: c3709...6b6

AnonymBruker
Skrevet

Tungt, utmattende, mye arbeid; enten ryker psyken, eller så ryker ryggen. 

Anonymkode: f6663...fc6

AnonymBruker
Skrevet

Jobber innen psykiatri og rus og har faktisk aldri hatt bedre dager. Vi er oppdelt slik at vi ikke er for mange på jobb og pasientene er kuttet ned til minimum. Har masse fri og har aldri gått så mye på tur så nå. Men det kommer nok en dag der dette snur og tipper vi får et voldsomt opprydningsarbeid etter dette også. 

Anonymkode: e561d...7e1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Slitsomt! Har blitt flyttet til nytt arbeidssted da kommunen hadde behov for kompetanse andre steder.

Ny plass med masse nytt, og hvor man i tillegg må jobbe veldig isolert og ikke blitt kjent med de andre på "den nye" jobben så er det ganske lange dager. 

Savner arbeidsplassen og kollegene mine. Nå føles det ganske ensomt både på jobb og privat. 

Anonymkode: 0b97b...086

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...