AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 Hei. Jeg er en kvinne med asiatisk bakgrunn som er født og oppvokst i Norge. Selv etter alle disse årene føler jeg meg ikke akseptert av nordmenn. Jeg skiller meg ut fordi jeg ser annerledes ut, og har en beskjeden fremtreden. Hadde en oppvekst med mye restriksjoner, foreldere som var overbeskyttende osv som jeg til en viss grad er preget av. I voksen alder har jeg mer frihet, men føler likevel at det blir aldri noe mer enn overfladisk bekjentskap med norske kvinner. Jeg ønsker meg venninner med asiatisk og afrikansk bakgrunn. Er det noen av dere her? Kontakt meg gjerne. Anonymkode: a5270...f8f
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Kjenner meg igjen. Skulle gjerne blitt venn med deg jeg, men jeg er visst ikke riktig rase. Er helt norsk. Anonymkode: e82ab...85f 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Hei! Jeg er en afrikansk jente som er oppvokst i Norge. Jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Så vil gjerne bli kjent med deg Anonymkode: 85129...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #4 Skrevet 1. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjenner meg igjen. Skulle gjerne blitt venn med deg jeg, men jeg er visst ikke riktig rase. Er helt norsk. Anonymkode: e82ab...85f Hei. Jeg vil gjerne bli kjent med deg. Skrev asiatere og afrikanere da jeg føler at nordmenn ikke har interesse av å bli kjent med meg. Men jeg utelukker ingen. Anonymkode: a5270...f8f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en afrikansk jente som er oppvokst i Norge. Jeg kjenner meg godt igjen i det du beskriver. Så vil gjerne bli kjent med deg Anonymkode: 85129...0e9 Hei😊 Hvordan skal vi bli kjent? Hvordan lar dette seg gjøre? Anonymkode: a5270...f8f
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #6 Skrevet 1. april 2020 Er halvt norsk og halvt dansk. Aldri hatt norske venninner , fordi jeg føler meg heller ukomfortabel rundt dem. Anonymkode: 58b3d...3df
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er halvt norsk og halvt dansk. Aldri hatt norske venninner , fordi jeg føler meg heller ukomfortabel rundt dem. Anonymkode: 58b3d...3df Hvorfor blir du ukomfortabel rundt dem? Blir du ikke sluppet inn i varmen? Anonymkode: a5270...f8f
SinfulBby Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 Jeg har flere venninner fra både Thailand og Fillippinene😍 Er selv norsk. Syns de har er herlig humor og er super all right å henge med! Enkle å ha med å gjøre og snille ikkeminst !
Daniela79 Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 Jeg er pakistansk, og ønsker meg flere venninner😊Jeg blåser i nasjonaliteten din så lenge du er snill og grei. Har et åpent sinn og ikke er fordomsfull.
Cinnamondiva Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 Vel, jeg savner egentlig ei god venninne faktisk. Savner en venninnegjeng. Så vil gjerne bli kjent med deg🌹⭐️
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 Hallo Mann32 her. Jeg vil gjerne bli kjent med deg også 😜❤ Anonymkode: d20a6...4e1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 Hei. Har en sel venninner, men har plass til en til🥰. Hvor gammel er du og hvor bor du?. Hilsen ei fra Afrika Anonymkode: 8408b...b95
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 Hei alle sammen. Trådstarter her. Nå ble jeg glad for responsen. Jeg er i slutten av 30 årene, bosatt i Oslo. Hvordan skal jeg bli kjent med dere? Har ikke lyst til å legge ut navn og tlfnummer i innlegget. Anonymkode: a5270...f8f
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei alle sammen. Trådstarter her. Nå ble jeg glad for responsen. Jeg er i slutten av 30 årene, bosatt i Oslo. Hvordan skal jeg bli kjent med dere? Har ikke lyst til å legge ut navn og tlfnummer i innlegget. Anonymkode: a5270...f8f Du kan vise brukeren din her i tråden (altså ikke krysse av for anonym bruker når du poster neste innlegg) og så kan de som ønsker det skrive pm til deg, og du kan velge å oppgi privat info til dem etter at dere har fått kontakt. Anonymkode: 2eddb...da4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå