Gjest Ålesund_trimmern Skrevet 17. juni 2005 #1 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei er vel aldri noen fra Ålesund her? Er det noen som vet om det finnes noen løpegrupper/fjellturgrupper som en enslig sjel kan være med i? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ålesundsjente Skrevet 17. juni 2005 #2 Del Skrevet 17. juni 2005 Har ikke hørt om noen, nei. Kontakt Sunnmøre Turistforening og hør med dem om organiserte fellesturer. Prøv våre lokale idrettslag, kanskje de kan hjelpe? Har ellers ikke hørt om noe spesielle, men du kan jo ta en telefon til Sumpen, og få de til å etterlyse for deg? Og muligens meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utflytta bone Skrevet 19. juni 2005 #3 Del Skrevet 19. juni 2005 På Høyskolen har de en turgruppe. Sula Turlag arrangerer også jevnlig fellesturer til ulike fjelltopper og hytter. De annonserer turene sine i Sulaposten, og så tror jeg de legger dem ut på Ålensund Sunnmøre Turistforening sine hjemmesider – www.aast.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ålesundsjente Skrevet 20. juni 2005 #4 Del Skrevet 20. juni 2005 Den må iallefall jeg sjekke ut! bone, et ord jeg ikke har hørt på lenge, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå