Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kroppen kødder så med meg, det er nok slik med flere regner jeg med?? 

Ikm i går, superømme bryster, kvalm, trøtt og blid utrolig nok. Og negativ test. Liten sjanse for at jeg er det uansett for vi har prøvd over et år. 

Vanligvis pleier jeg å ha litt ømme nipler fra en ukes tid etter eggløsning til dagen før mensen, eller samme dag. Men nå er det alt det andre i tillegg. Har også vondt i korsryggen. 

Opplever masse svake symptomer hver måned, men nå tar det helt av uten at jeg kjenner etter engang. 

Kan noen fortelle om sine symptomer rundt ikm om dere har hatt symptomer så tidlig? 

Forrige graviditet hadde jeg kun mye utflod og var veldig blid.

Anonymkode: 65c56...334

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen kødder så med meg, det er nok slik med flere regner jeg med?? 

Ikm i går, superømme bryster, kvalm, trøtt og blid utrolig nok. Og negativ test. Liten sjanse for at jeg er det uansett for vi har prøvd over et år. 

Vanligvis pleier jeg å ha litt ømme nipler fra en ukes tid etter eggløsning til dagen før mensen, eller samme dag. Men nå er det alt det andre i tillegg. Har også vondt i korsryggen. 

Opplever masse svake symptomer hver måned, men nå tar det helt av uten at jeg kjenner etter engang. 

Kan noen fortelle om sine symptomer rundt ikm om dere har hatt symptomer så tidlig? 

Forrige graviditet hadde jeg kun mye utflod og var veldig blid.

Hadde murring hver dag (ca fra 3 dager før forventet mens) - kunne jo tolkes som mensen som var på vei også. Natt til IKM fikk jeg ømme bryst, IKM dag litt kvalme som kom og gikk. 

Anonymkode: ecdcb...582

Skrevet

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ble småkvalm allerede uka før ikm. Og hadde sinnsykt kløe på kroppen! Visste ikke det var et symptom en gang, men handler visst om stigende hormonnivåer. Ellers hadde jeg superømme bryst så det var vondt om setebeltet lå over dem, osv. Jeg hadde også noe mensmurringer og tett nese.

AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, autorain skrev:

Jeg ble småkvalm allerede uka før ikm. Og hadde sinnsykt kløe på kroppen! Visste ikke det var et symptom en gang, men handler visst om stigende hormonnivåer. Ellers hadde jeg superømme bryst så det var vondt om setebeltet lå over dem, osv. Jeg hadde også noe mensmurringer og tett nese.

Hvordan var den måneden sammenlignet med de andre månedene hvor du ikke var gravid mtp symptomer? 

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde murring hver dag (ca fra 3 dager før forventet mens) - kunne jo tolkes som mensen som var på vei også. Natt til IKM fikk jeg ømme bryst, IKM dag litt kvalme som kom og gikk. 

Sorry for litt personlig spørsmål, hadde du mye utflod? Har hørt det er et Symptom nemlig :)

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan var den måneden sammenlignet med de andre månedene hvor du ikke var gravid mtp symptomer? 

Sorry for litt personlig spørsmål, hadde du mye utflod? Har hørt det er et Symptom nemlig :)

Jeg går på Lutinus - Usikker på om du har vert borti det (😂) - Men ikke så lett å se etter utflod for er så mye annet som skjer / kommer ut der nede (🤢)... 

Lutinus kan jo selvsagt også være grunn til mine «symptomer» - men siden de kpm rundt IKM velger jeg å tro at der er pga graviditeten 😊

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går på Lutinus - Usikker på om du har vert borti det (😂) - Men ikke så lett å se etter utflod for er så mye annet som skjer / kommer ut der nede (🤢)... 

Lutinus kan jo selvsagt også være grunn til mine «symptomer» - men siden de kpm rundt IKM velger jeg å tro at der er pga graviditeten 😊

Aner ikke hva det er nei 😊 

Det skjer så mye før mensen at det er ikke alltid lett å skille mellom 😂

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva det er nei 😊 

Det skjer så mye før mensen at det er ikke alltid lett å skille mellom 😂

Lutinus er progesteron vaginaltabletter - (vanlig tror jeg ved prøverør som jeg går igjennom nå :)).

Ja, mye som skjer - å når en er prøver så kjenner en jo ekstra godt etter også 😊 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alle de symptomene du har der rundt ikm, og mye mensmurringer, men ikke vært gravid. De 2 gangene jeg var gravid, hadde jeg ingen symptomer. Kun litt kvalm en uke etter IKM.

Anonymkode: 653a7...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Ingen symptomer utenom litt ømme bryster (som jeg uansett har før mensen) den måneden jeg ble gravid. Måneden før (PP1) hadde jeg masse symptomer før IKM.😅

Anonymkode: 17cf4...b1a

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den måneden jeg ble gravid var definitivt kløe og ENDA mer ømme bryst nye symptomer. Og det at jeg ble småkvalm så tidlig hadde jeg heller ikke hatt tidligere. Tidligere var symptomene bare ømme bryst og brystvorter, og mensmurring den dagen jeg fikk mensen.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde all slags mulige gravidsymptomer før IKM i de 3 årene vi prøvde. Fikk som vanlig mensmurringer og klamhet i underlivet før mensen var på vei.

Når jeg faktisk var gravid så merket jeg ubehagelig stråling nedover lårene, mensmurringer før mensen, og rett over IKM våknet jeg gjennomvåt hver natt som varte i 2-3 uker (typisk feber, men det var ikke feber). Tok dog ikke test før 4 dager over IKM, som var veldig positiv. Kvalmen kom snikende tidlig i uke 5, og allerede når uke 6 startet var jeg ekstremt dårlig med kvalme/oppkast.

Anonymkode: 4f711...c52

• 2 uker senere...
Skrevet

I 2/3 graviditeter har jeg fått soppinfeksjon rett etter eggløsning😅 

Andre symptomer hos meg har vært veldig ømme bryster(mer enn ved tr), brekninger ved tannpuss og mye stikkinger i lysken og i underlivet! Har alltid merket det før positiv test. Har også trodd jeg var gravid et par ganger, men så har tr kommet, men da har allikevel ikke symptomene vært like sterke så det var vel mere ønsketenking 😅

Denne gangen kom også kvalmen tidlig hos meg, alledere i uke 4😅

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde to symptomer som skilte seg ut fra alle andre vanlige PMS symptomer(som småkvalm, trøtthet, hodepine, murringer osv). Den ene var en følelse av at noen stakk meg med en supertynn nål litt under navlen(varte bare litt ene dagen). Huska at jeg bretta opp tskjorten og trodde at jeg hadde greid å fått en flis eller noe som stakk innover. Andre var at jeg gråt 3 ganger uka før IKM. Jeg gråter sjeldent, men den uka kunne den minste ting vippe meg av pinnen. 

Anonymkode: 3932a...932

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...