LadyGrey Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 (endret) Hei!! Noen her som har erfaring med turbukser fra RR? Jeg er brei over rompa og usikker hvordan passformen på buksene er.. Ifølge størrelsestabell må jeg ha str 44 pga rompa selvom jeg veier 10kg mindre enn det størrelsen er beregnet for 😅 Endret 31. mars 2020 av LadyGrey
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Jeg har Nordwand friluftsbukse fra Revolution Race. Fantastiske bukser! Er normalt størrelse 36/38 med kraftige lår og booty, finner aldri tur bukser som passer i sportbutikkene, enten får jeg de ikke over rumpa eller så er de for romslige rundt midjen, men disse sitter perfekt 😊 Etter størrelsesskjema, skulle jeg egentlig valgt 34 mtp vekt, men gikk for 38, behagelige å ha på og plass til stillongs under👍 Gå for rumpemålet 👍 Anonymkode: aecf4...7e1 2
LadyGrey Skrevet 31. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har Nordwand friluftsbukse fra Revolution Race. Fantastiske bukser! Er normalt størrelse 36/38 med kraftige lår og booty, finner aldri tur bukser som passer i sportbutikkene, enten får jeg de ikke over rumpa eller så er de for romslige rundt midjen, men disse sitter perfekt 😊 Etter størrelsesskjema, skulle jeg egentlig valgt 34 mtp vekt, men gikk for 38, behagelige å ha på og plass til stillongs under👍 Gå for rumpemålet 👍 Anonymkode: aecf4...7e1 Ja ikke sant! Takk for tilbakemeldingen 🤩 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå