AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #1 Skrevet 31. mars 2020 https://www.dagbladet.no/nyheter/bikini-selfies-er-ikke-bare-for-unge/72218035 «hvis du gruer deg til å vise frem kroppen din i bikini har du et problem» »jeg vil være en motvekt til de perfekte kroppene» Og så har hun en kropp som de færreste på sin alder har. Hun blir iallfall ikke en motvekt. Og med det hun sier, og måten hun omtaler overvektige på, så er hun jo ikke akkurat med på å gi andre godt voksne damer selvtillit til å vise seg i bikini. Normale damer med strekkmerker, åreknuter, magehud som henger litt, pupper som ikke strutter mer. Alle disse tingene man ikke kan unngå. Disse tingene som gjør at man vegrer seg for å hå i bikini, ikke nødvendigvis overvekt. Selv om det er overvekt hun nevner, så står hun likevel og viser frem en kropp som kunne tilhørt ei i 20 årene og ikke ei på snart 60. Anonymkode: f9b1e...3ff 1
Momma Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Budskapet hennes er: Alle damer, uansett alder, ser bra ut og kan føle seg vel i bikini. Så lenge de har godt definerte muskler. 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 Hun er glad i å vise seg frem. En kan promotere sunnhet og helse uten å vise seg frem og posere på det viset, så hun velger å få oppmerksomhet. Sikkert fint for henne, men jeg tror ikke at hun inspirerer folk som ikke har en slik kropp til å komme på timer hos henne. Jeg hadde ikke valgt henne som PT. Anonymkode: b2b36...924 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 Hun vil vel inspirere damer som ikke lenger er purunge til at også de kan se bra ut i bikini. Jeg er ca 15 år yngre enn henne og vil gjerne se så bra ut, men spørs om jeg klarer å prioritere treninga så til de grader... Anonymkode: 0b9f1...557 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Det hun prøver å si er vel heller at kvinner på 50+ også kan være trente og sexy i bikini. Jeg er ikke imot det budskapet heller da, men den største motvekten er hun jo ikke. Anonymkode: 1313c...b05 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 Klart godt voksne damer kan være trente og sexy. Men er hun et realistisk forbilde i så måte? Er ikke hun med på å skape kroppshysteri blant voksne damer på lik linje som de unge treningsbloggerne? Nå er vel flertallet av målgruppen hennes voksne nok til å ikke la seg påvirke på samme måte som ungdommen da, forhåpentligvis. Anonymkode: f9b1e...3ff
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #7 Skrevet 31. mars 2020 Hun ser utrolig flott ut! Bra for henne! Om det så er for å promotere seg selv og booste egoet - så fint for henne. Hun fortjener det. Ikke alle trenger å redde verden. Anonymkode: de8c5...958 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #8 Skrevet 31. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun ser utrolig flott ut! Bra for henne! Om det så er for å promotere seg selv og booste egoet - så fint for henne. Hun fortjener det. Ikke alle trenger å redde verden. Anonymkode: de8c5...958 Hun ser bra ut ja, det skal hun ha. Det jeg reagerte mest på var hennes holdning til de som ikke ser ut som henne. Nesten litt hånlig og nedlatende. Og at hun liksom tror hun er en motvekt til de unge treningsbloggerne. At hun promoterer seg selv som en normal kropp. Det er meget få som ser sånn ut i en alder av 59. De aller fleste har da fått aldringstegn og tegn på et levd liv som kommer naturlig og som ikke kan motvirkes med trening. Slappere hud, strekkmerker, åreknuter osv. Anonymkode: f9b1e...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå