Gå til innhold

Kysser dere mye?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som har vært sammen en stund, gjerne noen år eller mange år, hvor mye kysser dere? Er det sånn typ ordentlig kyssing som i starten av forholdet, klining, eller er det bare et nuss her og der? 

Anonymkode: d47ce...38a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

15 år sammen, er i 30 årene nå. Kysser mye vil jeg tro. Alt fra nusser til klining. Å vi er nok ganske enige i at vi fortsatt er ganske så forelsket. Vet om mange par rundt oss som sier at de knapt kysser på en mnd, så er nok store forskjeller.

Anonymkode: e9acd...a28

AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg single, men faktum er at 2 mnd etter vi sluttet å kysse og ha sex så røk forholdet.. Siste lim som holdt oss sammen ble borte

Anonymkode: 05f33...a62

• Liker 1
Skrevet

Vi har vært sammen i over 30 år og vi gir hverandre hade-kyss og natta-kyss hver dag. Dessuten kliner vi og kysser mye før og under sex. Elsker det og elsker min kone. Tror og håper det er gjensidig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Kysser bare i forbindelse med sex. Har aldri likt nussing og korte, tørre kyss, men elsker klining som en viktig del av sex.

Anonymkode: ec241...964

AnonymBruker
Skrevet

Sammen i rundt 15 år, nusser flere ganger om dagen, kysser/kliner kanskje 4-5 ganger i uka, sex rundt 2 ganger i uka (små barn), og kliner alltid når vi har sex. :)

Fortsatt superforelsket i mannen min! ❤

Anonymkode: d430c...2f8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med eksen var det aldri naturlig. Vi var sammen i 8 år. Han jeg nå er sammen med er det helt naturlig med😊 Vi kysser ofte

Anonymkode: f9c5a...924

Skrevet

Elsker å kysse mannen min, og han meg. Vært sammen i 12 år, og går ikke en dag uten - både litt klining og kyssing. Hadet kyss og natta kyss i tillegg - ikke slike raske og tilfeldige, men intime og gode. Holdninga der har alltid vært at "det kan være det siste"...👩‍❤️‍👨

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Vi er det voksne, klissete paret som kysser hele tiden. Vi er sikkert frastøtende.

Skrevet

Har vært sammen i 20 år. Kysser hver dag, noen dager mer enn andre, noen kyss våtere enn andre. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden kun de som kysser mye svarer så langt, så skal jeg være den første til å innrømme at nei, det gjør vi ikke lenger :)

Anonymkode: ea021...c03

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nusser hver dag, men ikke klining hver dag. Kun ved spesielle anledninger 😁

Anonymkode: e1771...bc0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I tredveårene og vært sammen i 5 år. Kysser (og klemmer) hver dag, men veldig sjeldent med tunge. 

Anonymkode: ae998...5f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vært sammen 3 år, begge i slutten av 30-årene. Ingen av oss er storkyssere. Vi koser og klemmer ofte da. Kliner aldri. 

Anonymkode: 51c9b...db7

• Liker 1
Skrevet

Jeg mener at kyssing er viktig i et forhold. Vi kysser nok hver dag, selv i tunge tider. Gir man ingen oppmerksomhet, dør forholdet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i snart 20 år og er i 40-åra. Når jeg tenker meg om, kliner vi bare ved sex. Og vi har sex 2-4 ganger i uka. 

Ellers er det mye nussing. Vet ikke helt når vi slutta å kline utenom sex, det har bare blitt slik. Skulle vel egt ønske at vi hadde litt mer oppvarming til sexen, at vi kunne kose litt mer før vi var i senga. Hender vi sitter og tafser på hverandre og koser med hverandre i stua, men ikke klining. det er litt rart, når jeg tenker over det.

kvinne, 42

Anonymkode: 94802...4bf

• Liker 2
Skrevet

Vi kysser mye, men kliner sjelden da vi har forskjellige måter å kline på🙈 30 årene, vært sammen i 3 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...