Gjest hjertesukka Skrevet 17. juni 2005 #1 Del Skrevet 17. juni 2005 -Ble kjent med en mann på nettet i januar. Vi har mailet med jevne mellomrom, snakket i telefonen ett par ganger og utvekslet fotos. Og litt sms. Og selfølgelig fortalt hverandre om oss selv og familien osv. Vi er begge skilt med barn. Jeg synes vi hele tiden har hatt en kjempegod tone, morsomt og seriøst om hverandre. Fortalt om små dagligdagse episoder osv. Så jeg følte at vi var iferd med å bygge opp ett godt grunnlag. Vi har ikke møtt hverandre, men jeg regnet med at det ville være veldig naturlig om vi fikk istand ett møte i løpet av sommeren. Men det er jo helt umulig, for fyren gir plutselig ikke lyd fra seg!! Vi har ikke hatt en eneste uoverenstemmelse av noe slag. Jeg har skrevet en hyggelig sms og spurt hvordan det står til- selv om det var han som skyldte meg sms.........og inne på mailen er det like tomt hver dag. Jeg vil sjølsagt ikke mase, og tanken har jo slått meg at han vel møtt en annen dame,da.......og så har han jo ikke lyst å si det. Syns det er litt feigt,jeg. Men slik er vel livet der ute i jungelen. Vel, så er det på an igjen! Sukk.......... :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Litjmæ Skrevet 17. juni 2005 #2 Del Skrevet 17. juni 2005 Kanskje han er på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. juni 2005 #3 Del Skrevet 17. juni 2005 send en mail og spør direkte da vel. si at du trodde dere hadde fått fin kontakt, at du satte pris på samtalene sammen og at du lurer litt på hva som har skjedd siden det plutselig ble helt stille. ikke noe sånn utspørring eller sinne eller frustrasjonsmail, men bare en hyggelig mail hvor du forteller at du synes det har vært hyggelig og at du synes det er litt trist at det plutselig har blitt helt stille. kanskje det har skjedd ham noe? kanskje han er forhindret i å svare? det er jo også noe du kan fortelle ham at du er litt engstelig for. og om han har truffet noen andre, fortell ham at du skjønner at slikt skjer men at det kunne vært greit for deg å visst hva som skjedde slik at du kan komme deg videre dersom det er det som er saken. det feigeste er å bare kutte synes jeg, uten å gi lyd fra seg. (men det trenger du ikke si, om du skulle være enig) jeg hadde ikke klart å la ting skli ut i sand uten en siste "oppklaring" ihvertfall. lykke til uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uni Skrevet 23. juni 2005 #4 Del Skrevet 23. juni 2005 Det kan jo være alle mulige grunner til at han ikke svarer, som en kaputt pc og dårlig tilgang til mail ellers feks. Om du ikke har gjort det så ville jeg sendt 1 mail og spurt på en nøytral måte hvor det blir av ham, og så blitt like stille som ham inntil han svarte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hjertesukka Skrevet 29. juni 2005 #5 Del Skrevet 29. juni 2005 Takk for svar. Jeg har sendt ham en hyggelig sms der jeg avslutter med "jeg haaper du har det bra. Hilsen xxxx." Dette er over en uke siden og fremdeles stille. Jeg var inne paa tanken aa sende en lang mail,men uansett hvordan jeg formulerte meg, saa folte jeg at det ville virke anklagende,og at han ville fole seg "angrepet." Og da ville han iallefall ikke svart,tenker jeg. Vi var jo ikke involvert annet enn i cyberspace, men likevel,man lurer jo paa hvorfor......og jeg faar vel aldri noe svar. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 1. juli 2005 #6 Del Skrevet 1. juli 2005 :trøste: kjedelig!! enten så er han ikke bra, og kan ikke svare.... men det er vel lite trolig når det går så lang tid... du har ihvertfall gjort det du kan, at han ikke engang svarer... veit ikke hva slikt kommer av jeg. enten er han for feig til å si ting som de er, ellers er han kynisk og driter i det. gå videre du, det høres ut som det eneste du kan gjøre akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
valentino Skrevet 3. juli 2005 #7 Del Skrevet 3. juli 2005 gå videre du, det høres ut som det eneste du kan gjøre akkurat nå. Det er ikke noe hun skal gjøre akkurat nå. Det er noe alle skal gjøre hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vixen Skrevet 14. juli 2005 #8 Del Skrevet 14. juli 2005 Ikke for å ta fra deg motet, men kanskje han har fått seg dame? Får du ikke svar på mail får du gå videre, ingen vits å sitte å vente i alle fall. Tar han kontakt igjen senere kan du jo alltid velge hva du vil gjøre da. Kanskje du har funnet noen selv? - viXen - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå