Gå til innhold

Nydusjet kone i senga, mannen la seg til å sove?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere menn, hvis kona var nydusjet og du var klar over at hun alltid var klar for litt nærhet og sex. Ville dere ikke prøvd å få sex da? Ville dere ikke ønsket å smake på henne? Han la seg til å sove han. Jeg gir opp! Skuffet og lei meg... Virker som han har mistet hele lysten, og at vi kun skal ha sex når han vil. 

Anonymkode: 10cdb...d22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjelden du tar deg en dusj med andre ord?

• Liker 33
AnonymBruker
Skrevet

Sa du til ham at du ville ha sex, eller forventet du at han skulle være tankeleser?

Anonymkode: 55957...ebf

• Liker 21
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn, hvis kona var nydusjet og du var klar over at hun alltid var klar for litt nærhet og sex. Ville dere ikke prøvd å få sex da? Ville dere ikke ønsket å smake på henne? Han la seg til å sove han. Jeg gir opp! Skuffet og lei meg... Virker som han har mistet hele lysten, og at vi kun skal ha sex når han vil. 

Har kun erfaring med rene damer :ler: så kan ikke si jeg tar det at hun har dusjet som en invitasjon til sex.

Uansett, så er jeg ikke keen på sex 365 dager i året - og det pleier ikke den andre å være heller.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

Nei, hver dag, oftere enn han! 

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hva min mann tenker men 50-50 Om jeg ønsker sex etter dusj. Ofte trøtt siden det er sent på kvelden. Og det samme gjelder vel han. 

Anonymkode: e8605...c62

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sa du til ham at du ville ha sex, eller forventet du at han skulle være tankeleser?

Anonymkode: 55957...ebf

Han spurte om jeg ville være med å dusje og legge meg etterpå. Jeg pleier å sitte oppe litt lenger. Jeg hadde allerede dusjet i dag. Men dusjet igjen nå for tenkte han ville ha sex. Uansett, han prøvde seg ikke litt engang. Faen ikke normalt til å være en mann! 

• Liker 1
Gjest Lasox
Skrevet
8 minutter siden, Kaptein Klein skrev:

😂😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han spurte om jeg ville være med å dusje og legge meg etterpå. Jeg pleier å sitte oppe litt lenger. Jeg hadde allerede dusjet i dag. Men dusjet igjen nå for tenkte han ville ha sex. Uansett, han prøvde seg ikke litt engang. Faen ikke normalt til å være en mann! 

Sorry, ts, mer normalt enn du tror.

Anonymkode: ab89f...81c

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Enten får du snakke med han eller så får du ta en Koronaskilmisse (isolasjon).

Anonymkode: 921e2...2cc

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg bare ligget der, sà hadde han nok bare regna med jeg ville sove 😛

Ville jeg hatt meg, hadde jeg jo sagt det og vist det.

Anonymkode: 306e1...03a

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Prøvde du deg da? Og joda, det er nok rimelig normalt skal du se, vi menn er ikke like sexfokusert hele tiden, det hender vi må ta en pause og restituere noe.

Anonymkode: 626bb...c6e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Dette var en rar tråd. Du dusjet og la deg, og mente at han skulle ta initiativ til sex pga det? Uten at du prøvde å ta initiativ selv? 

Anonymkode: 90773...6f2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Men er du han skal hive seg over deg? Du kan jo selv ta initiativ. 

Anonymkode: bbec0...dba

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men stakkars mann, hvordan skal han kunne vite at du vil ha sex bare fordi du tar deg en dusj og legger deg i sengen?? Blir du fornærmet om han ikke hiver seg over for å kline når du pusser tenner og da? 

Anonymkode: 444be...94b

• Liker 10
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var en rar tråd. Du dusjet og la deg, og mente at han skulle ta initiativ til sex pga det? Uten at du prøvde å ta initiativ selv? 

Anonymkode: 90773...6f2

Synes heller det var mange rare svar. Poenget her er da ikke dusj eller ikke, poenget er at de hadde lagt opp til at det skulle bli noe til kvelds. Skjønner ts godt. Jeg liker selv godt å få noen hint i forkant, forventningens glede kan være en stor glede det også. Blir det ikke noe kan skuffelsen bli tilsvarende stor. Han kan kanskje ikke bebreides for manglende lyst, selv om den er problematisk nok, men den dårlige kommunikasjonen bør han ta mye av skylden for. Ulik lyst kan være veldig krevende, det er det nok mange som har erfaring med.

Endret av Paramount
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Paramount said:

Synes heller det var mange rare svar. Poenget her er da ikke dusj eller ikke, poenget er at de hadde lagt opp til at det skulle bli noe til kvelds. Skjønner ts godt. Jeg liker selv godt å få noen hint i forkant, forventningens glede kan være en stor glede det også. Blir det ikke noe kan skuffelsen bli tilsvarende stor. Han kan kanskje ikke bebreides for manglende lyst, selv om den er problematisk nok, men den dårlige kommunikasjonen bør han ta mye av skylden for. Ulik lyst kan være veldig krevende, det er det nok mange som har erfaring med.

Jeg synes det høres ut som om begge burde kommunisere litt bedre. Det kan jo være at han følte at nå hadde han lagt opp til noe, men så kommer TS og "bare" legger seg uten å ta initativ. Og TS tenker tydeligvis noe selv om at han skulle gjort det. Det virker som noe som veeeldig enkelt kunne vært løst ved å bare strekt ut en hånd, eller sagt noen få ord.

Anonymkode: 626bb...c6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høsjpådeg! Her har ikke gubben prøvd seg noen verdens ting i 2020 i det hele tatt. Null medynk. 

Anonymkode: 610b8...d4d

Skrevet

Jeg skjønner settingen, man han er ingen tankeleser 

han kan ikke vite at du dusjer for å være sexy eller om du dusjer fordi du trenger dusj.

her må du skjylde på deg selv som ikke har vært tydelig 

AnonymBruker
Skrevet

Ta nå for faen initiativ selv da, istedenfor å alltid vente på initiativ

Anonymkode: 2ea1a...853

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...