AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Dere menn, hvis kona var nydusjet og du var klar over at hun alltid var klar for litt nærhet og sex. Ville dere ikke prøvd å få sex da? Ville dere ikke ønsket å smake på henne? Han la seg til å sove han. Jeg gir opp! Skuffet og lei meg... Virker som han har mistet hele lysten, og at vi kun skal ha sex når han vil. Anonymkode: 10cdb...d22
Kaptein Klein Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Sjelden du tar deg en dusj med andre ord? 33
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Sa du til ham at du ville ha sex, eller forventet du at han skulle være tankeleser? Anonymkode: 55957...ebf 21
Jr.Garcon Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere menn, hvis kona var nydusjet og du var klar over at hun alltid var klar for litt nærhet og sex. Ville dere ikke prøvd å få sex da? Ville dere ikke ønsket å smake på henne? Han la seg til å sove han. Jeg gir opp! Skuffet og lei meg... Virker som han har mistet hele lysten, og at vi kun skal ha sex når han vil. Anonymkode: 10cdb...d22 Har kun erfaring med rene damer så kan ikke si jeg tar det at hun har dusjet som en invitasjon til sex. Uansett, så er jeg ikke keen på sex 365 dager i året - og det pleier ikke den andre å være heller. 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 5 minutter siden, Kaptein Klein skrev: Sjelden du tar deg en dusj med andre ord? Nei, hver dag, oftere enn han! Anonymkode: 10cdb...d22
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Aner ikke hva min mann tenker men 50-50 Om jeg ønsker sex etter dusj. Ofte trøtt siden det er sent på kvelden. Og det samme gjelder vel han. Anonymkode: e8605...c62
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sa du til ham at du ville ha sex, eller forventet du at han skulle være tankeleser? Anonymkode: 55957...ebf Han spurte om jeg ville være med å dusje og legge meg etterpå. Jeg pleier å sitte oppe litt lenger. Jeg hadde allerede dusjet i dag. Men dusjet igjen nå for tenkte han ville ha sex. Uansett, han prøvde seg ikke litt engang. Faen ikke normalt til å være en mann! Anonymkode: 10cdb...d22 1
Gjest Lasox Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 8 minutter siden, Kaptein Klein skrev: Sjelden du tar deg en dusj med andre ord? 😂😂😂😂
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han spurte om jeg ville være med å dusje og legge meg etterpå. Jeg pleier å sitte oppe litt lenger. Jeg hadde allerede dusjet i dag. Men dusjet igjen nå for tenkte han ville ha sex. Uansett, han prøvde seg ikke litt engang. Faen ikke normalt til å være en mann! Anonymkode: 10cdb...d22 Sorry, ts, mer normalt enn du tror. Anonymkode: ab89f...81c 14
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 Enten får du snakke med han eller så får du ta en Koronaskilmisse (isolasjon). Anonymkode: 921e2...2cc
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 Hadde jeg bare ligget der, sà hadde han nok bare regna med jeg ville sove 😛 Ville jeg hatt meg, hadde jeg jo sagt det og vist det. Anonymkode: 306e1...03a 12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Han spurte om jeg ville være med å dusje og legge meg etterpå. Jeg pleier å sitte oppe litt lenger. Jeg hadde allerede dusjet i dag. Men dusjet igjen nå for tenkte han ville ha sex. Uansett, han prøvde seg ikke litt engang. Faen ikke normalt til å være en mann! Anonymkode: 10cdb...d22 Prøvde du deg da? Og joda, det er nok rimelig normalt skal du se, vi menn er ikke like sexfokusert hele tiden, det hender vi må ta en pause og restituere noe. Anonymkode: 626bb...c6e 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 Dette var en rar tråd. Du dusjet og la deg, og mente at han skulle ta initiativ til sex pga det? Uten at du prøvde å ta initiativ selv? Anonymkode: 90773...6f2 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 Men er du han skal hive seg over deg? Du kan jo selv ta initiativ. Anonymkode: bbec0...dba 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 Men stakkars mann, hvordan skal han kunne vite at du vil ha sex bare fordi du tar deg en dusj og legger deg i sengen?? Blir du fornærmet om han ikke hiver seg over for å kline når du pusser tenner og da? Anonymkode: 444be...94b 10
Gjest Paramount Skrevet 30. mars 2020 #16 Skrevet 30. mars 2020 (endret) 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette var en rar tråd. Du dusjet og la deg, og mente at han skulle ta initiativ til sex pga det? Uten at du prøvde å ta initiativ selv? Anonymkode: 90773...6f2 Synes heller det var mange rare svar. Poenget her er da ikke dusj eller ikke, poenget er at de hadde lagt opp til at det skulle bli noe til kvelds. Skjønner ts godt. Jeg liker selv godt å få noen hint i forkant, forventningens glede kan være en stor glede det også. Blir det ikke noe kan skuffelsen bli tilsvarende stor. Han kan kanskje ikke bebreides for manglende lyst, selv om den er problematisk nok, men den dårlige kommunikasjonen bør han ta mye av skylden for. Ulik lyst kan være veldig krevende, det er det nok mange som har erfaring med. Endret 30. mars 2020 av Paramount
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Paramount said: Synes heller det var mange rare svar. Poenget her er da ikke dusj eller ikke, poenget er at de hadde lagt opp til at det skulle bli noe til kvelds. Skjønner ts godt. Jeg liker selv godt å få noen hint i forkant, forventningens glede kan være en stor glede det også. Blir det ikke noe kan skuffelsen bli tilsvarende stor. Han kan kanskje ikke bebreides for manglende lyst, selv om den er problematisk nok, men den dårlige kommunikasjonen bør han ta mye av skylden for. Ulik lyst kan være veldig krevende, det er det nok mange som har erfaring med. Jeg synes det høres ut som om begge burde kommunisere litt bedre. Det kan jo være at han følte at nå hadde han lagt opp til noe, men så kommer TS og "bare" legger seg uten å ta initativ. Og TS tenker tydeligvis noe selv om at han skulle gjort det. Det virker som noe som veeeldig enkelt kunne vært løst ved å bare strekt ut en hånd, eller sagt noen få ord. Anonymkode: 626bb...c6e 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #18 Skrevet 30. mars 2020 Høsjpådeg! Her har ikke gubben prøvd seg noen verdens ting i 2020 i det hele tatt. Null medynk. Anonymkode: 610b8...d4d
Gjest Ishm Skrevet 30. mars 2020 #19 Skrevet 30. mars 2020 Jeg skjønner settingen, man han er ingen tankeleser han kan ikke vite at du dusjer for å være sexy eller om du dusjer fordi du trenger dusj. her må du skjylde på deg selv som ikke har vært tydelig
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #20 Skrevet 30. mars 2020 Ta nå for faen initiativ selv da, istedenfor å alltid vente på initiativ Anonymkode: 2ea1a...853 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå