Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en pakke med kyllinglår som jeg kjøpte på tilbud på REMA 1000 som vi skal ha til middag en av dagene. Men vi har ikke så ofte slikt til middag og det blir ofte her servert med ris eller pommes frites + Litt grønnsaker og en saus. Litt kjedelig kanskje og enkelt. 
Har dere tips til hvordan jeg kan servere disse kyllinglårene på en ny og mer spennende måte? 

Anonymkode: aba96...ec4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ofte kyllinglår i indiske retter. Goan. Curry i alle varianter. Butterchicken. Om du ikke liker å lage egen currypaste, eller ikke har så mange baser, finner du ulike varianter på butikken. Ritkignok ikke like godt som å lage selv. Baker Nan til, og serverer med ris. 

Kyllinglår i leirgryte er også raskt og godt. Man gnir inn lårene med dijonsennep, og legger skiver av sitron over, så småpoteter, gulrøtter i biter, og purre. 

Sesampanert kyllinglår med avocado og tomatsalat er en annen gjenganger. 

Anonymkode: 30dc9...b11

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bruker ofte kyllinglår i indiske retter. Goan. Curry i alle varianter. Butterchicken. Om du ikke liker å lage egen currypaste, eller ikke har så mange baser, finner du ulike varianter på butikken. Ritkignok ikke like godt som å lage selv. Baker Nan til, og serverer med ris. 

Kyllinglår i leirgryte er også raskt og godt. Man gnir inn lårene med dijonsennep, og legger skiver av sitron over, så småpoteter, gulrøtter i biter, og purre. 

Sesampanert kyllinglår med avocado og tomatsalat er en annen gjenganger. 

Anonymkode: 30dc9...b11

Takk for godt tips! 😊👍

Anonymkode: aba96...ec4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...