Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
For ett år siden våknet jeg kjempe våt og hadde en berusende følelse rundt meg, og tenkte på en spesiell person. Våknet kliss våt med en mann i tankene tvert øynene spratt opp. Akkurat som han tenkte på meg mens jeg sov! Var dette en telepatisk drøm? At han tenkte på meg mens jeg sov? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Conall skrev:

Hei. 
For ett år siden våknet jeg kjempe våt og hadde en berusende følelse rundt meg, og tenkte på en spesiell person. Våknet kliss våt med en mann i tankene tvert øynene spratt opp. Akkurat som han tenkte på meg mens jeg sov! Var dette en telepatisk drøm? At han tenkte på meg mens jeg sov? 

For å være ærlig tenkte jeg bare på sex med en gang øynene åpnet seg! Jeg fikk bare tanken: han ronka til meg.

Skrevet

Jeg tror nok dette bare var en våt drøm, du har nok hatt en fantasi i underbevisstheten som har kommet frem i søvne. Se det som positivt, du blir bedre kjent med deg selv og din sexlyst.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Det var bare en drøm 

Anonymkode: d8607...10c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Telepati finnes ikke. Det var bare en drøm. :)

Anonymkode: 33631...8fc

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Telepati finnes ikke. Det var bare en drøm. :)

Anonymkode: 33631...8fc

Særlig

Gjest Alterego666
Skrevet
2 timer siden, Conall skrev:

Særlig

Ja. Særlig. Glem telepati.

Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Ja. Særlig. Glem telepati.

Det vet du pga din «kunnskap» på og aldri ha erfart det. Kom tilbake til meg når du har opplevd telepati min sønn. Da kan vi snakkes😉

Gjest Alterego666
Skrevet
7 timer siden, Conall skrev:

Det vet du pga din «kunnskap» på og aldri ha erfart det. Kom tilbake til meg når du har opplevd telepati min sønn. Da kan vi snakkes😉

Det blir vanskelig all den tid telepati ikke eksisterer.  Dette vet du jo.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Det blir vanskelig all den tid telepati ikke eksisterer.  Dette vet du jo.

Telepati er ikke bare tankeoverføring som mange tror. Telepati er non verbal kommunikasjon. Det å kjenne en annen persons følelser er også telepati. Hvis du er i et rom og senser at en er lei seg, sint eller frustrert er dette også telepati. Det og kjenne en annen persons smerte er ikke bare empati, men også telepati. Helt normalt i mine øyne. At folk kan kalle dette for overnaturlig er rart da dette er helt naturlig for mennesker.

Anonymkode: e7e3e...823

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Telepati er ikke bare tankeoverføring som mange tror. Telepati er non verbal kommunikasjon. Det å kjenne en annen persons følelser er også telepati. Hvis du er i et rom og senser at en er lei seg, sint eller frustrert er dette også telepati. Det og kjenne en annen persons smerte er ikke bare empati, men også telepati. Helt normalt i mine øyne. At folk kan kalle dette for overnaturlig er rart da dette er helt naturlig for mennesker.

Anonymkode: e7e3e...823

Yeah😉

Gjest Alterego666
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er i et rom og senser at en er lei seg, sint eller frustrert er dette også telepati.

Nei. Dette er gjenkjennelse av følelses- og handlingsmønster, blikk, kroppsholdning og kanskje til og med hormoner.

Telepati er ikke-eksisterende humbug og new age mumbo-jumbo.

AnonymBruker
Skrevet

Det var helt sikkert telepati ja. Lurer på hva den andre parten drømte da du tenkte såpass hardt på vedkommende at du skrev dette innlegget et år senere? Tipper det ristet i senga.

Anonymkode: 5173a...c7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...