Gå til innhold

Korona.., drøyeste tilbudet du har fått fra ukjent mann?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner at menn blir desperate jo lengre de sitter hjemme. Når det gjelder sex er de villig til å lempe på tiltakene...

For meg... dame rundt 50 var en mld fra en lokal brannmann om å komme hjem suge han i sofaen. Han er da 37🙈🙈🙈. Takka soleklart nei. 

Anonymkode: c7504...316

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv hardere. Nei, forresten, ikke prøv i det hele tatt. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, HalldirV2 skrev:

Prøv hardere. Nei, forresten, ikke prøv i det hele tatt. 

Ts... det er faktisk sant. Han bor 1 km unna kommer opp på badoo men syns den var litt drøy. Rett ut at d var sug og tøm som var hovedmålet. Jeg sa han var mer isklump enn menneske så ja han burde virkelig try harder

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ikke det du er ute etter. Fikk melding av en jeg har hatt et kortere forhold med tidligere om å gå en tur sammen. Spurte litt på flørt, men mest fordi det såklart var et premiss for meg hvis vi skulle møtes, om han klarte å holde avstanden. Da svarte han at det umulig kunne være noe problem at vi var nær hverandre, vi har jo hatt sex. I 2016, altså. 

Historien har ingenting med desperasjon pga hjemmesitting å gjøre, dette var første helga etter tiltakene kom.

Anonymkode: ed6a7...4d1

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje ikke det du er ute etter. Fikk melding av en jeg har hatt et kortere forhold med tidligere om å gå en tur sammen. Spurte litt på flørt, men mest fordi det såklart var et premiss for meg hvis vi skulle møtes, om han klarte å holde avstanden. Da svarte han at det umulig kunne være noe problem at vi var nær hverandre, vi har jo hatt sex. I 2016, altså. 

Historien har ingenting med desperasjon pga hjemmesitting å gjøre, dette var første helga etter tiltakene kom.

Anonymkode: ed6a7...4d1

Har opplevd flere sånne... avstand er ikke så nøye ... føler d er litt som med kondom. Hvis ikke får sex... må bruke kondom så er man uinteressant. Ts men brannmannen tok kaka

AnonymBruker
Skrevet

Fått tilbud om å bli spytta på,klapset til og kvelt når orgasmen han skulle gi meg kom.. 

Ellers takk!

Anonymkode: af037...c6b

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare deprimerende lesning...

Menn slutt å spre korona!!!

Anonymkode: dac8c...4e3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/30/2020 at 9:36 PM, AnonymBruker said:

Ts... det er faktisk sant. Han bor 1 km unna kommer opp på badoo men syns den var litt drøy. Rett ut at d var sug og tøm som var hovedmålet. Jeg sa han var mer isklump enn menneske så ja han burde virkelig try harder

Litt avsporing, men kan du legge av deg å bruke mobilspråk? Som D istedenfor Det? 

Ellers, nei, har heldigvis sluppet å få slike slibrigheter.

Anonymkode: 06b68...805

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt avsporing, men kan du legge av deg å bruke mobilspråk? Som D istedenfor Det? 

Er jo også litt vanskelig å tro at hun er 50 når hun skriver som et barn.

Anonymkode: a947e...70e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Skjønner at menn blir desperate jo lengre de sitter hjemme. Når det gjelder sex er de villig til å lempe på tiltakene...

For meg... dame rundt 50 var en mld fra en lokal brannmann om å komme hjem suge han i sofaen. Han er da 37🙈🙈🙈. Takka soleklart nei. 

Hva har det med saken å gjøre at han er brannmann?

Anonymkode: dc28e...8d7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2020 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Takk for at du minner meg på hvorfor jeg må fortsette å ligge unna datingapper. 🤢

Anonymkode: f92a0...2c5

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Er jo også litt vanskelig å tro at hun er 50 når hun skriver som et barn.

Anonymkode: a947e...70e

Wowsa... Jeg skriver sånn og kommer til å fortsette med slik jeg skriver :blink: 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor d??

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen som dumpet meg rett før Korona lurte på om ikke vi kunne ha sex fordi han får ikke datet noen nye nå🙄

Anonymkode: bee90...c08

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eksen som dumpet meg rett før Korona lurte på om ikke vi kunne ha sex fordi han får ikke datet noen nye nå🙄

Patetisk! 🙄 

Anonymkode: 0b3ce...622

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn i ett nøtteskall som er alene nå😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...