AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Har en på 3,5 år som får se på tv mens han har hjemmefysioterapi om dagen. Det har lett for å bli maraton i Brannmann Sam eller Peppa Gris.. Har derfor prøvd å sette på en film den 1-1,5 timen vi trener. Han er litt engstelig av seg. Vi har Netflix, HBO, Amazon Prime i tillegg til NRK. Og kan selvfølgelig kjøpe noen på iTunes. Han er mer glad i «ekte» film enn tegnefilm. Blir veldig glad for tips! 😊 Er Viaplay verdt å kjøpe tilgang til? Han har likt: Mormor og de åtte ungene (mye fin musikk, denne var lenge favoritten) Pelle Politibil (begge) Gråtass (alle) Gubben og Katten Stuart Little (men litt skumle katter..) Disse ble litt kjedelige: Snekker Andersen og Julenissen Knerten Han liker filmer med mye musikk og dans, men ikke altfor lange replikkvekslinger. Og jeg liker ikke når det blir altfor amerikansk og pompøst 😄 Anonymkode: 19f3d...04e
Lipyros Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Mamma mø, hakkebakkeskogen, Karsten og Petra er populært her. Samt serier som dinosaurtoget og paw patrol 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, Lipyros skrev: Mamma mø, hakkebakkeskogen, Karsten og Petra er populært her. Samt serier som dinosaurtoget og paw patrol Takk for tips! Hvor finner man Mamma Mø? Anonymkode: 19f3d...04e
Lipyros Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Takk for tips! Hvor finner man Mamma Mø? Anonymkode: 19f3d...04e Netflix og viaplay i hvertfall 🙂
trøndermann38 Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 tv2 sumo har mye av Astrid lindgren, var veldig populært her før 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, Lipyros skrev: Netflix og viaplay i hvertfall 🙂 Takk! 2 minutter siden, trøndermann38 skrev: tv2 sumo har mye av Astrid lindgren, var veldig populært her før Takk, det kunne jeg også tenkt meg! Synd det er så mange strømmetjenester, men kan jo bytte ut en for en periode. Anonymkode: 19f3d...04e
Snurrepurre Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Karsten og Petra er en slager for vår 3åring, masse på sumo. Hakkebakkeskogen, kutoppen filmen (Viaplay, må kjøpes), «Syng» (også Viaplay).
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kalle klovn Anonymkode: e551f...94d Takk for tips, men han er ikke så glad i dukketeater osv. Fantorangen og Barne-TV har han vokst fra, det synes han blir litt for kjedelig. Men for meg var jo dette et litt morsomt gjensyn 😄 Anonymkode: 19f3d...04e
trøndermann38 Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Takk, det kunne jeg også tenkt meg! Synd det er så mange strømmetjenester, men kan jo bytte ut en for en periode. Anonymkode: 19f3d...04e Tv2 sumo har 14 dager gratis akkurat nå
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 Her så eldstemann på Tingeling når han var liten - da lå de på Netflix. Han var også veldig glad i Frost en stund 😂 Etterpå har det gått ekstremt mye i hakkebakkeskogen og Knutsen og Ludvigsen - synes de er veldig bra laget! Nå er det 4-åringen som er frelst 😊 Og flåklypafilmene, men dem er han kanskje litt for liten til? Anonymkode: 292bf...e43
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 På 30.3.2020 den 21.26, Snurrepurre skrev: Karsten og Petra er en slager for vår 3åring, masse på sumo. Hakkebakkeskogen, kutoppen filmen (Viaplay, må kjøpes), «Syng» (også Viaplay). Takk for fine tips, kjøpte Sumo hvor det er mye bra for barn. Kjøpte også filmen Syng. Den har norsk tale, men sangene er på engelsk. Er alle versjoner sånn? Han likte den veldig godt. Anonymkode: 19f3d...04e
Snurrepurre Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for fine tips, kjøpte Sumo hvor det er mye bra for barn. Kjøpte også filmen Syng. Den har norsk tale, men sangene er på engelsk. Er alle versjoner sånn? Han likte den veldig godt. Anonymkode: 19f3d...04e Sangene er engelske her og ja 😅 så bra at han likte den! 😁
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #14 Skrevet 2. april 2020 Paw patrol!! Går på nickelodeon så du kan se det på Viaplay eller Get Anonymkode: dee8b...dca
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 Brillebjørnfilmen er topp her. (Kjøpes/leies på YouTube) Anonymkode: 56290...3f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå