Tjorven Skrevet 17. juni 2005 #1 Del Skrevet 17. juni 2005 Vi er i ferd med å bestille tur til Tenerife i oktober. Er det noen som har vært på dette stedet og kan fortelle litt om hvordan det var? Bahia Principe Costa Adeje & Tenerife Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienn Skrevet 17. juni 2005 #2 Del Skrevet 17. juni 2005 Har ikke vært akkurat der, men hørt at det er bygd opp basert på turisme. Men stabilt mht vær. Har selv vært på Puerto de la Cruz og stortrivdes. Her bor og lever også spanjolene, slik at prisnivået er noe lavere enn i disse turistmagnetene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 17. juni 2005 Forfatter #3 Del Skrevet 17. juni 2005 Takk for svar. Turistmagnet er det nok naturligvis, men prisnivået spiller heldigvis ingen stor rolle når alt av mat og drikke er inkludert i prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Playayaya Skrevet 17. juni 2005 #4 Del Skrevet 17. juni 2005 Hei! Jeg var der i to uker rundt påske, og storkoste meg der! Vi var to voksne og to barn. Været var helt topp, maten var god og folk hyggelige. Jeg har alltid vært litt anti-kanariøyene og pakketurer, men det var faktisk kjempefint å være der. Vi holdt oss innen Costa Adeje-området og bare slappet av, så hvordan det er på øya forøvrig tør jeg ikke si. Det beste syntes jeg var at det var veldig ORDENTLIG der. Det var rent, velholdt og gjennomført- og igjen, folk var veldig trivelige, virket som de hadde fått en innføring i hvordan de skal te seg overfor skandinaver.... Det eneste negative var alle negerdamene som kom og skulle flette håret ditt, de var i overkant innpåslitne. Vi hørte såvidt et diskotek i det fjerne, ellers var det veldig rolig og deilig i området. Men om man vil ut er det visst ikke lange veien man trenger å gå. Jeg vil absolutt anbefale stedet, jeg kommer til å reise dit igjen så snart jeg har tid og anledning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reiselyst Skrevet 18. juni 2005 #5 Del Skrevet 18. juni 2005 Jeg har vært på Medano, som ligger 20 min biltur unna Las Americas på Tenerife. Medano var stille og rolig og mest kjent for surfere. Pent? var det vel ikke, men greitt nok for en ukes tur med sol. Hadde inntrykk av at Las Americas var stedet! på Tenerife. Litt mer liv og røre og der det kan shoppes, uteliv og sol og bad. Jeg kjørte bare gjennom hovedgatene en kveld, og så blinkende neon lys overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå