Gå til innhold

Utro fristet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan takler dere menn det hvis dere er i forhold, men får tilbud om sex fra en uimotståelig dame? Er det vanskelig/lett og si nei? Vil de fleste si ja?😉

Anonymkode: b58dc...060

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal en si nei, livet skal nytes ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Om du er glad i kjæresten din og vil være med henne så er det vel enkelt å si nei? Om det er vanskelig så kan du gjøre det slutt, å ligge med den uimotståelige damen så mye du vil..  

Anonymkode: 098ab...3e7

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan takler dere menn det hvis dere er i forhold, men får tilbud om sex fra en uimotståelig dame? Er det vanskelig/lett og si nei? Vil de fleste si ja?😉

Det er et spørsmål som bare har ett svar.

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo ikke si nei til en som et uimotståelig. Klarer man det er hun jo imotståelig.

Anonymkode: 1a159...c80

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Sunnhordlandsmann skrev:

Hvorfor skal en si nei, livet skal nytes ;)

Enig😉

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Setter ikke alt på spill nei. Det er mange som tror de har sjans på meg bare fordi jeg er utadvendt, sosial og liker å prate. Men finnet aldri ei som kona og har aldri sett andre som er verd noe mer enn et par ekstra blikk. Kona er fantastisk. Så kanskje bare veldig heldig da. Greit å se på utvalget men spiser hjemme 👌

Anonymkode: 0d78a...cef

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

jeg er så utrolig glad jeg ikke er monogam

Anonymkode: 5b0e3...1e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er hun uimotståelig så er hun uimotståelig, det ligger i ordet. Men har aldri møtt vedkommende da jeg har "greid" å stå imot (woho, for en prestasjon..). Desidert vanskeligst da jeg greide å få et crush på en kollega og endte opp på hotellrom med henne - med billett hjem dagen etter resten av jobben. Hele dagen sammen, middag på restaurant, endel å drikke og tilbake på samme hotellrom...jo, jeg synes faktisk det var en prestasjon. Tror det jeg prøver å si er to ting:

1. Romantiske følelser er verre å stå imot enn seksuelle. 2. Situasjonen har også mye å si.

Anonymkode: 9cab2...7f1

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke fristet av andre damer. For meg er det mest fristende å være intim med den jeg elsker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: d99db...a19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ville sagt ja uten og stusse !

Gjest Paramount
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig lett å si nei dersom jeg er i et forhold og alt hun har å tilby er en engangsopplevelse. Ingen kvinne er så uimotståelig. Uimotståelig blir hun først dersom hun får meg til å tro at jeg kan våkne hver eneste morgen med henne i uendelig framtid. 

Skrevet

Alle kan jo bli fristet, men det å være utro er ikke aktuelt. Det er faser og ting i livet som gir nedturer, følelsesmessig, men husk at følelser er flyktige, de er ikke viljestyrt, men er du bevisst på følelsene dine, så kan du påvirke dem så du får dem i positiv retning igjen. Jeg giftet meg ikke den tro at vi skulle leve "lykkelig i alle våre dager". Noen ganger låser det seg, og ting blir tungt, men man må ta "gode og onde dager". Det er selvfølgelig tøft når man har nedturer, men da er det viktig å få fokuset på det positive og bygge det opp igjen. Sånt tar tid, men i mine øyne er det det som er livet. Så ja, man kan bli fristet, men nei, jeg vil ikke være utro.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...