AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Del Skrevet 30. mars 2020 Eller hva det heter? Sånn sak man klistrer på kroppen som skal trene musklene for deg. Funker det i noen grad? Jeg er ikke på jakt etter quick fix eller six pack av det, men jeg har så voldsomt vondt i ryggen, den er for svak og jeg kunne tenke meg å prøve en sånn hvis det kunne gi littwegrann sterkere rygg. Jeg tar øvelser også, men det tar jo så voldsomt lang tid før jeg merker noe forskjell. Om jeg da kunne f.eks tatt den musklestimulatoren en gang om dagen og øvelsene en gang om dagen hadde det gått litt fortere. Hvis det virker da? Noen som vet. Eller er det bare humbug? Anonymkode: bcddd...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. mars 2020 #2 Del Skrevet 30. mars 2020 Når man trener en muskel er det som regel en dynamisk bevegelse i bildet. Man styrker dermed også bindevev og knokler i tillegg. Ved passiv stimulering av musklene vil fordelene være langt færre, ihvertfall for en rygg. Google basic ryggøvelser og gjør de i 5 min hjemme på gulvet. Mye bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Suzanne Skrevet 2. april 2020 #3 Del Skrevet 2. april 2020 På 30.3.2020 den 20.30, AnonymBruker skrev: Eller hva det heter? Sånn sak man klistrer på kroppen som skal trene musklene for deg. Funker det i noen grad? Jeg er ikke på jakt etter quick fix eller six pack av det, men jeg har så voldsomt vondt i ryggen, den er for svak og jeg kunne tenke meg å prøve en sånn hvis det kunne gi littwegrann sterkere rygg. Jeg tar øvelser også, men det tar jo så voldsomt lang tid før jeg merker noe forskjell. Om jeg da kunne f.eks tatt den musklestimulatoren en gang om dagen og øvelsene en gang om dagen hadde det gått litt fortere. Hvis det virker da? Noen som vet. Eller er det bare humbug? Anonymkode: bcddd...068 Jeg har aldri prøvd en stor muskelstimulator, men i forbindelse med smerter, har jeg brukt TEMS/TENS (muskler/ nerver) elektroder. Spesielt TEMS fungerer best når du beveger musklene/ trener lett samtidig som du stimulerer musklene. Kan opplyse om at mange synes det er ganske ubehagelig (uavhengig av om du har smerter). Du kan google TEMS/ TENS elektroder eller apparat for mer info. Det skal visstnok ha en effekt. Funket ikke på meg da jeg ble kvalm og synes det var ubehagelig med disse ufrivillige sammentrekningene. Det er også ganske mye styr med alle ledningene, feste elektrodene riktig osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå