Conall Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Jeg hadde veldig bra sex før jeg traff en jeg var samboer med i 2 år. Hadde helt syke seksuelle opplevelser som jeg enda tenker på den dag i dag. Fikk orgasme heletiden. (Glemmer det aldri) Når jeg traff exen så ble sexen fort veldig dårlig. Jeg fikk ikke orgasme i det hele tatt, og syntes sex var et ork. Når det ble slutt hadde jeg ikke hatt bra sex på 2 år! Nå har jeg bare hatt sex med en person på ett helt år. Dette var vondt. Gikk ikke. Er veldig lei meg. Savner sex livet slik som det var før jeg fikk kjæreste. Hadde faste sex partnere pluss noen tilfeldige. Jeg er redd jeg aldri får sex lysten og alt dette tilbake slik som det var før 😕 noen råd? 1
Gjest Alterego666 Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Ta kontakt med gamle partnere. Ta opp tråden. Å problematisere på KG hjelper neppe. Finn en eks-ff som du stoler på som menneske og du har hatt deilig sex med.
Sunnhordlandsmann Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, Conall skrev: Jeg hadde veldig bra sex før jeg traff en jeg var samboer med i 2 år. Hadde helt syke seksuelle opplevelser som jeg enda tenker på den dag i dag. Fikk orgasme heletiden. (Glemmer det aldri) Når jeg traff exen så ble sexen fort veldig dårlig. Jeg fikk ikke orgasme i det hele tatt, og syntes sex var et ork. Når det ble slutt hadde jeg ikke hatt bra sex på 2 år! Nå har jeg bare hatt sex med en person på ett helt år. Dette var vondt. Gikk ikke. Er veldig lei meg. Savner sex livet slik som det var før jeg fikk kjæreste. Hadde faste sex partnere pluss noen tilfeldige. Jeg er redd jeg aldri får sex lysten og alt dette tilbake slik som det var før 😕 noen råd? Jeg kjenner meg veldig igjen, bare at jeg er mann da Kanskje du kan få/ta deg frihet til å treffe andre, livet bør som sagt nytes, min erfaring er at det gir meg enormt mye energi og er positivt for alle Vet ikke hvor i verden du bor eller alder, men kanskje vi har noe til felles...hehe;) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå