Gå til innhold

Hjelp med oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har overtatt en leilighet,med hvitevarer inkludert. Men jeg har litt problemer med oppvaskmaskinen,som jeg håper noen kan hjelpe meg med. Det er en sånn kombinert candy ovn/oppvaskmaskin.

Jeg skulle sette på en maskin,skrudde den på,valgte program,og startet den. Den begynnte å pumpe inn vann,men så begynte den å pipe,og der var det stopp. Har sjekket bruksanvisningen,men siden jeg ikke er helt  inne på slikt,tørr jeg ikke røre noe  der. Legger ved bilder,og håper på svar. 😊

20200330_185406.jpg

Anonymkode: b1cf3...ad8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

20200330_185648.jpg

Skrevet

er oppvaskmaskinkrana åpen på kjøkkenkrana?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

20200330_185713.jpg

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Sandsafari skrev:

er oppvaskmaskinkrana åpen på kjøkkenkrana?

Den står på "on". Har vaskemaskin på samme opplegget,og den fungerer helt fint.

AnonymBruker
Skrevet

Har du sjekket at maskinen får vann? Følg den slangen som leder vann inn i maskinen og se om du finner en ventil.

Anonymkode: 1c272...707

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du sjekket at maskinen får vann? Følg den slangen som leder vann inn i maskinen og se om du finner en ventil.

Anonymkode: 1c272...707

Da jeg startet den,pumpet den inn vann.Åpnet maskinen da den begynte å pipe,og da var det vann i bunnen på den. Ventil under kjøkkenbenken,eller den som er festet på selve maskinen. Den er plasser innunder kjøkkenbenken,så kommer ikke inn ser uten å trekke hele maskinen ut. Beklager,er helt grønn når det kommer til slikt. 😊

Skrevet

Fault Signals

If malfunctions or faults occur when a program is running, the LED that corresponds to the selected cycle (2 LEDS for COLD RINSE programme) will blink rapidly and an audible signal will be activated. In this case, turn the dishwasher off by pressing the On / Off button. After checking to make sure the water inlet hose tap is open, that the drain hose is not bent and that the siphon or filters are not clogged, re-start the selected program. If the anomaly persists, contact Customer Service.

står i bruksanvisningen at vis filtert i bunn er tett så vil den stoppe å fylle vann

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Sandsafari skrev:

Fault Signals

If malfunctions or faults occur when a program is running, the LED that corresponds to the selected cycle (2 LEDS for COLD RINSE programme) will blink rapidly and an audible signal will be activated. In this case, turn the dishwasher off by pressing the On / Off button. After checking to make sure the water inlet hose tap is open, that the drain hose is not bent and that the siphon or filters are not clogged, re-start the selected program. If the anomaly persists, contact Customer Service.

står i bruksanvisningen at vis filtert i bunn er tett så vil den stoppe å fylle vann

Hva  skal jeg sjekke da? Vet  ikke hva jeg skal se etter. Den ser helt grei ut for meg. 

20200330_194813.jpg

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Sandsafari skrev:

8561e0f7b74625457496fd44f9d8eca3.png

Verre var det ikke. Håper jeg.😅 Har satt på en maskin nå ,og den har ikke begynt å pipe enda. Så krysser jeg fingrene på at dett var dett. Takk for hjelpen. 😊

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...