BAMBI<3 Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Jeg og forloveden min vil ikke ha utrykningslag, med feks stripper og mye alkohol, men vil heller at vennegjengene samles og gjør noe sammen, feks go-kart, bowling ol. Men det ser ut til at vennene våre ikke respekterer dette. hva gjør vi da?????? Det er da opp til oss hva vi ønsker, eller hva mener dere? :-?
BergensBrud05 Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 utrykningslag ??? Jeg har vel gitt noen hint til hva jeg ønsker ... Feks at jeg ikke gidder å ha et utdritningslag, men at jeg heller vil ha en koselig venninnedag med spa, middag og champagne... Men utover å hinte er det vel lite man kan gjøre...? Må jeg gå rundt i Oslo og selnge boller og kyss så må jeg vel det... Personlig synes jeg noe av poenget med utdrikningslag blir borte hvis man har dette sammen ... , da er det jo en vanlig vennefest...
Olifant Skrevet 17. juni 2005 #3 Skrevet 17. juni 2005 Men utover å hinte er det vel lite man kan gjøre...? Må jeg gå rundt i Oslo og selnge boller og kyss så må jeg vel det... Jeg er vel av den formening at man ikke må noe som helst. Jeg tar gjerne en utfording jeg, men dersom noe blir for dumt har man alltids muligheten til å si nei!
Gjest Madam Felle Skrevet 17. juni 2005 #4 Skrevet 17. juni 2005 Jeg er vel av den formening at man ikke må noe som helst. Jeg tar gjerne en utfording jeg, men dersom noe blir for dumt har man alltids muligheten til å si nei!
BergensBrud05 Skrevet 17. juni 2005 #5 Skrevet 17. juni 2005 Jeg er vel av den formening at man ikke må noe som helst. Jeg tar gjerne en utfording jeg, men dersom noe blir for dumt har man alltids muligheten til å si nei! Forhåpentligvis :-? Dette er egentlig siste helgen det går an å ha utdrikningslag for min del, så jeg 'stålsetter' meg
smilepia Skrevet 17. juni 2005 #6 Skrevet 17. juni 2005 Man må selvsagt kunne si nei til ting man ikke har lysst å gjøre. F.eks i mitt utdrikningslag ville de at jeg skulle drikke tiquila shots hver gang jeg gjettet feil på gavene, men jeg nekter å drikke tiquila. Det fikk de bare finne seg i. (jeg gjorde alt annet de hadde funnet på den dagen, så de hadde ikke grunn til å klage på at jeg var vanskelig) Jeg ville nok sagt tydelig i fra til forloverene hva dere ønsker. Forloverene skal jo være deres nermeste venner, og da respekterer de vel ønskene deres? Om de likevel planlegger noe annet enn det dere har lysst på ville jeg sagt fra om at det ikke var sikkert jeg gikk med på alle påfunnene, men likevel deltatt. Kanskje de har funnet på noe annet gøy, ikke bare utdritning?
Gjest gjest1 Skrevet 17. juni 2005 #7 Skrevet 17. juni 2005 Ja, det er lov å si nei. Jeg nektet å holde en svær kongepytonslange og det ble selvfølgelig respektert. Ingen MÅ noe som helst!
lol75 Skrevet 17. juni 2005 #8 Skrevet 17. juni 2005 Jeg har gitt klar beskjed til forloveren min at jeg ikke ønsker å bli drukket ut utkledd i stygge klær, gå full på gata en lørdag formiddag og selge boller osv. Hun er av samme oppfatning som meg at det er mer koselig å f.eks dra en plass og spise, evt. drikke og bare kose seg. Det er lov å si nei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå