AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Er første gang jeg søker på en jobb på denne måten og har derfor ikke peiling. I forkant av intervjuet måtte jeg ta etpar tester, en slags iq-test og en som gikk på meg som person. Hadde i dag selve intervjuet og jeg følte det gikk ganske bra, jeg sitter hvert fall igjen med en god følelse. Men, jeg spurte ikke noe om de har flere kandidater, eller om noe annet sånn, og jeg er så nysgjerrig på hvordan det faktisk gikk. Jeg skulle få svar i løpet av uken.. Som overskriften sier, så er det positivt å bli innkalt til nytt intervju?🤞 Anonymkode: e137b...2b3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Ja, det er positivt, men det er som regel et knippe andre som også går videre til andregangsintervju. Anonymkode: cbe24...9f3
Gjest Optimo Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Ja, men husk at du fremdeles har noen konkurrenter. Ikke ta seieren på forskudd, du vet ikke hvem de andre kandidatene er.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Vi tar som regel kun inn 1-3 kandidater til runde nr 2. Lykke til! Anonymkode: 86f1c...bcc
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #5 Skrevet 3. april 2020 Så spennende! Lykke til. Hvordan jobb søkte du på? Anonymkode: 64d2e...4d0
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #6 Skrevet 4. april 2020 Dette blir litt som "er det bra å gå til semifinale?". Selvfølgelig er det bra å komme til andregangsintervju. De siler jo ut folk, og du er med videre. Anonymkode: 0acf6...fd7 2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #7 Skrevet 4. april 2020 Nei, da er man ute av dansen 😁 Selvfølgelig ligger du bra an! Gratulerer med det 👍 Men...snikskryt? Anonymkode: 64fe4...3a2
AnonymBruker Skrevet 4. april 2020 #8 Skrevet 4. april 2020 Absolutt ikke selvskryt, som jeg skrev så var dette en ny opplevelse for meg, intervjuet var ganske intenst med 3 stk som "grillet" meg. Jobben jeg søkte på var en lederstilling i staten, noen hakk høyere oppe enn den jeg har i dag. Det gikk kjempebra og jeg fikk jobben👏👏😄 Anonymkode: e137b...2b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå