Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har enda ikke fått den... og nå burde vel de fleste ha fått? Har dere? Hvilke tidspunkt på dagen legges den ut, noen som vet?

Endret av Tatja
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, var vel tom. imorgen vi skulle få svar?

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som ikke har fått, og fristen er ikke gått ut enda. Dessuten kan det være spesielle grunner til at det tar enda lenger tid for enkelte. Så fortvil ikke, det er ikke noe unormalt enda i hvert fall :)

Anonymkode: 483ff...a95

AnonymBruker
Skrevet

Det står jo til og med 31. mars

Anonymkode: 041cf...91e

AnonymBruker
Skrevet

Da får du i morgen 

Anonymkode: f5ba0...e71

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I morgen kommer den for oss som ikke har fått. Kommer mellom 18 og 31 mars

Anonymkode: 9e158...832

Skrevet (endret)

Da kan jeg antagelig forvente at den ligger der i morgen tidlig? Dette er LIDELSE for verdens mest utålmodige person!

Endret av Tatja
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi er mange som fortsatt ikke har fått.

Anonymkode: 5399f...ed9

AnonymBruker
Skrevet

Ikke fått jeg heller.. samboer fikk mandag. Vi får se imorgen da

Anonymkode: 81370...301

Skrevet

Her også , ikke fått og er utålmodig 😥😄🤣

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Tatja said:

Da kan jeg antagelig forvente at den ligger der i morgen tidlig? Dette er LIDELSE for verdens mest utålmodige person!

Nei, det hadde jeg ikke forventet. I løpet av dagen i morgen derimot kan du nok vente den.

Se mer her: https://www.skatteetaten.no/presse/nyhetsrommet/skattemeldingen-blir-sendt-ut-pa-forskjellige-datoer--du-far-beskjed-nar-din-er-tilgjengelig/

Anonymkode: 483ff...a95

Skrevet

Jeg har heller ikke fått. Dette tærer på min dårlige tålmodighet 😆

• Liker 1
Skrevet (endret)

Har heller ikke fått og begynte å lure. Til vanlig er jo skattemeldingen en snakkis, men i år har jeg ikke hørt noen som har kommentert sin. Folk har vel andre ting å snakke om for tiden, men synes det er rart likevel.

Endret av ti10
.
Skrevet

Jeg sjekket selv om jeg ikke hadde fått mail eller melding på telefon, og der lå den klar. 

Skrevet
2 minutter siden, ti10 skrev:

Har heller ikke fått og begynte å lure. Til vanlig er jo skattemeldingen en snakkis, men i år har jeg ikke hørt noen som har kommentert sin. Folk har vel andre ting å snakke om for tiden, men synes det er rart likevel.

Sier det samme. Men folk er vel på en annen planet nå for tiden.

Skrevet

Jeg har heller ikke fått, men jeg leste på skatteetaten sin nettside at de skulle leveres mellom 18 og 31 mars, så den er ikke sen enda. ;) 

AnonymBruker
Skrevet

Logget meg inn på altinn og svarte ja på om jeg hadde fått mail om skatt, selv om jeg ikke hadde det.  Fikk igjen 3700 kr.  Når blir pengene overført?   Vi skulle jo få de før sommeren i år. 

Anonymkode: 50410...80e

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Logget meg inn på altinn og svarte ja på om jeg hadde fått mail om skatt, selv om jeg ikke hadde det.  Fikk igjen 3700 kr.  Når blir pengene overført?   Vi skulle jo få de før sommeren i år. 

Alt står på skatteetatens sider.

Mellom 2. april og 22. juni, 3 uker etter man får skatteoppgjøret.

Anonymkode: 83947...5ac

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det står her på skatteetatens sider. Er man heldig, tar det bare en uke eller to før man får skattepengene tilbake.

"

Kan få skattepengene tilbake tidligere

Skatteoppgjøret kan, med noen forbehold, være ferdig i løpet av en til to uker etter at du leverer skattemeldingen. For å kunne få skattepenger tidligere er det noen betingelser:

• Du bruker ny skattemelding
  • Du og eventuell ektefelle må levere skattemeldingen
  • Du må ha skatt til gode
  • Skattemeldingen din må ikke ha blitt tatt ut til kontroll

– Det er viktig at du trykker på knappen for å levere den nye skattemeldingen for å få skattepenger som du har til gode tidligere. Hvis du ikke leverer, får du skatteoppgjøret tidligst i juni, som før, forklarer skattedirektøren.

Dette gjelder ikke dersom du må betale restskatt. Da kommer skatteoppgjøret tidligst i juni uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...