AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hva tenker dere om at en mor inviterer sine to døtre og barnet til den ene datteren og en venninne av døtrene hjem til middag? Jeg kjenner jeg blir provosert av dette mtp på smittefaren. En av døtrene er til og med i risikogruppen og begge har jobber der de er mye i kontakt med kunder.. Vet jeg egentlig bør passe mine egne saker men er jo slike som dem som gjør at smitten kan spres... Fikk vite dette da jeg pratet med en av døtrene tidligere i dag, jeg svarte hva med smittefaren? Fikk til svar at "det er jo familien pluss rn venninne av oss så det går sikkert helt fint, blir helt matt av slik tafatthet.. Anonymkode: 4a1bd...fad 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om at en mor inviterer sine to døtre og barnet til den ene datteren og en venninne av døtrene hjem til middag? Jeg kjenner jeg blir provosert av dette mtp på smittefaren. En av døtrene er til og med i risikogruppen og begge har jobber der de er mye i kontakt med kunder.. Vet jeg egentlig bør passe mine egne saker men er jo slike som dem som gjør at smitten kan spres... Fikk vite dette da jeg pratet med en av døtrene tidligere i dag, jeg svarte hva med smittefaren? Fikk til svar at "det er jo familien pluss rn venninne av oss så det går sikkert helt fint, blir helt matt av slik tafatthet.. Anonymkode: 4a1bd...fad Dette blir litt vel for Tante Sofie for meg. Anonymkode: bbe7d...410 5
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Pass dine egne saker, ja. Anonymkode: 6b871...b26 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Jeg stusser også på de som ber folk hjem til seg i disse tider. Ei jeg har på Instagram besøker ofte sin mor som har KOLS nå for tiden. 😳 Hun har også med barna der yngste er så liten at hun ikke forstår dette med smitte. Men sier jeg noe? Nei. Men jeg verken besøker eller ber folk selv. Anonymkode: bcf01...d90 2
Anbefalte innlegg