AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Saken er at vi benyttet muligheten til en kjappiss da barna (15 og 11) gikk ut for å leke (regnet med at de ville bli en stund i det fine været, de er vanligvis glade i å være ute). En stund etter vi var ferdige kom en dritsur 11-åring inn og smalt i dørene og forsvant inn på rommet. 15-åringen gliste hånlig men også brydd til meg at "sånn går det når dere driter dere ut". Spurte hva han mente og da sa han at de hadde hørt oss før han også gikk inn på rommet og ble der. Dette skjedde tidligere i dag og vi har nå to sure sønner, én som er ordentlig sur og ikke vil prate med oss og én som er mer hånlig, men merker at han også er veldig brydd. Lurer rett og slett på om noen med erfaring har tips? Mvh fortvilet Anonymkode: 79934...1b3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Hvorfor er de sure? De koser seg sikkert med seg selv, så hvorfor skal ikke dere også få kose dere? Anonymkode: 8242e...f5d 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Altså det er jo helt normalt. Og snart er det dere som tar de på fersken. Bedre med foreldre som er glade i hverandre enn de som ikke er Men ellers er det vel noe i det at det er to grupper man skulle ønske ikke hadde et sexliv: Våre foreldre og våre barn. Så det er jo kleint for barna men de kommer over det. Anonymkode: 59f86...173 9
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Som 15 åring hadde jeg blitt sur jeg også hvis jeg ville inn igjen og ble møtt med "AAH AAH AAH OOOO AAAH" fra foreldra mine når jeg åpnet døra Anonymkode: 28d6a...b8d 14
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Ingen 15 åringer vil høre sin mor eller far stønne seg inn i orgasme. Selvfølgelig er han/hun sur. Anonymkode: f00e4...6c5 8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Jeg spurte ikke om de har grunn til å være sur eller ikke :) Spurte om noen har råd til hvordan vi kan ta det opp og snakke om det. På forhånd takk. Anonymkode: 79934...1b3 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Hva med å si noe sånt som; «Beklager for at det det ble sånn som det ble i dag. Mamma og pappa er veldig glad i hverandre og da er det fint å være ekstra gode med hverandre som kjærester og sex er helt naturlig, men dersom vi hadde visst at dere var i nærheten hadde vi ikke vært intime på en sånn måte åpenlyst. Vi ønsker å ta hensyn og vil ikke gjøre dere ukomfortable.» Anonymkode: 30c9d...d47 10
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 Jeg overhørte mine foreldre når jeg var 14. Det siste jeg ville var at de skulle snakke med meg om det, egentlig. Anonymkode: f89c6...4a0 15
KatyP Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg overhørte mine foreldre når jeg var 14. Det siste jeg ville var at de skulle snakke med meg om det, egentlig. Anonymkode: f89c6...4a0 Dette.. ikke snakk om det. Noe så flaut for barna deres. Når det er sagt. Dersom de fortsetter å være sure ville jeg faktisk kort sagt at du regner med de vet hva sex er. Og at det er vanlig og nå holder det med furting. Greit nok at det er kleint, man skal ta hensyn osv. Men ett sted må jo grensen gå. 18
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 9 minutter siden, KatyP skrev: Dette.. ikke snakk om det. Noe så flaut for barna deres Selvfølgelig skal mak snakke med barna sine om sex, samliv, følelser og alt som hører med. Det er foreldres plikt, og bør være et normalt samtaleemne i alle hjem der det finnes barn i alderen 1–20 år. Anonymkode: 8242e...f5d 2
KatyP Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig skal mak snakke med barna sine om sex, samliv, følelser og alt som hører med. Det er foreldres plikt, og bør være et normalt samtaleemne i alle hjem der det finnes barn i alderen 1–20 år. Anonymkode: 8242e...f5d Joda. Men akkurat etter at de ferska foreldrene sine? Jeg vet ikke med deg, men jeg har livlig fantasi og 15 årige meg hadde fått noen rimelig flaue bilder i hodet dersom foreldrene mine tok praten om sex, nytelse, naturlig, kos osv rett etter jeg hørte dem. Sånn generelt er jeg derimot enig i at dette burde være et tema åpent for både diskusjon og spørsmål. 4
Live88 Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig skal mak snakke med barna sine om sex, samliv, følelser og alt som hører med. Det er foreldres plikt, og bør være et normalt samtaleemne i alle hjem der det finnes barn i alderen 1–20 år. Anonymkode: 8242e...f5d Ingen ungdommer har lyst til å verken høre på eller høre om foreldrenes sexliv, spesielt ikke rett etter de har hørt dem!🙈 Men temaene som omhandler dette bør selvfølgelig være åpne for diskusjon og spørsmål, dette kan fint gjøres uten detaljer fra foreldrenes sexliv! 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 Så utrolig ekkelt. Hvorfor kan dere ikke holde dere? Nå kommer ungene dine til å ha en redsel i seg for å komme hjem i lang ,lang tid framover. Blir uvel av slik oppførsel, håper barna dine takler det bedre enn jeg gjorde som ungdom. Anonymkode: 66540...b56
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Så utrolig ekkelt. Hvorfor kan dere ikke holde dere? Nå kommer ungene dine til å ha en redsel i seg for å komme hjem i lang ,lang tid framover. Blir uvel av slik oppførsel, håper barna dine takler det bedre enn jeg gjorde som ungdom. Anonymkode: 66540...b56 Det er bare sex. Til dere andre: takk for svar. Tror vi har blitt litt klokere Anonymkode: 79934...1b3 8
FrøkenNordby93 Skrevet 30. mars 2020 #16 Skrevet 30. mars 2020 Vel... jeg avslørte eller hørte moren min og stefaren min fra jeg var 7 - 8år til jeg var 15... er i dag 26, og jeg klarer ikke le når min mor sender diverse morsomheter på facebook til meg.. syns det er meget kleint ja!
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 Jeg begynte å grine fordi jeg var redd for å få flere søsken igjen - jeg var lei og syntes de kunne ha stoppet etter 2 barn.😂 men det sagt, bare si beklager og la det gå -og be far snakke og ikke deg selv når det er gutter. Anonymkode: 5a542...8ee 1
The Kitten Skrevet 30. mars 2020 #18 Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg spurte ikke om de har grunn til å være sur eller ikke Spurte om noen har råd til hvordan vi kan ta det opp og snakke om det. På forhånd takk. Anonymkode: 79934...1b3 Mitt råd er å ikke snakke med dem om det, men be dem slutte å være sure. 1
The Kitten Skrevet 30. mars 2020 #19 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig skal mak snakke med barna sine om sex, samliv, følelser og alt som hører med. Det er foreldres plikt, og bør være et normalt samtaleemne i alle hjem der det finnes barn i alderen 1–20 år. Anonymkode: 8242e...f5d Mine foreldre tok praten med meg om hvordan barn ble til osv. De snakket ikke om sitt eget sexliv med meg da jeg var barn/tenåring. 2
Gjest Keikolina Skrevet 30. mars 2020 #20 Skrevet 30. mars 2020 Alt trenges ikke å snakke om, let it go..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå