AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Sitter og ser på pressekonferansen nå. Det er et spørsmål om når man kan si noe om diverse medisiner som prøves ut har effekt. Da er svarer at dette vil man få svar på om 2-3 måneder??? Jeg trodde man kunne få en pekepinn på dette om noen få dager jeg... ja jeg vet at testing tar tid og skal følge en viss mal, men allikevel, man vil jo finne fort ut om medisinene virker på enkeltpasienter? Er bare litt redd for at de gir medisinene til pasientene altfor sent, at de allerede har blitt veldig syke. Anonymkode: e64ee...ff4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 De kan jo ikke bare pøse på med kanskje-medisiner mot en til nå ukjent sykdom. De aner jo ingenting om eventuelle bivirkninger, blant annet. Skal det gjøres ordentlig, tar det såpass lang tid. Det finnes masse informasjon om emnet på nett. Anonymkode: f9384...d86
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Ja jeg vet jo det, men de skulle jo begynne å teste ut disse medisinene nå, og dersom de virker så vil jo pasientene bli friske(re) i løpet av få dager? Så de vil jo raskt kunne se om de er effektive? Anonymkode: e64ee...ff4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Og jo, de vet masse om bivirkninger da de medisinene som skal prøves ut allerede blir brukt på andre sykdommer... Anonymkode: e64ee...ff4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kan jo ikke bare pøse på med kanskje-medisiner mot en til nå ukjent sykdom. De aner jo ingenting om eventuelle bivirkninger, blant annet. Skal det gjøres ordentlig, tar det såpass lang tid. Det finnes masse informasjon om emnet på nett. Anonymkode: f9384...d86 Jo man vet alt om bivirkninger. Dette er medisiner som har vært på markedet veldig lenge, og er grundig testet fra før av. Og effektiviteten på viruset er også blitt testet i flere andre mindre studier og vist gode resultater allerede. Men bare så lenge det tas tidelig i forløpet. Anonymkode: d4f4d...4a4
Anbefalte innlegg