Gå til innhold

Analsex og smerter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer folk og ha analsex?

Jeg har hatt tarmkreft, det vil si at det har hvert mange fingre og slanger inn i rompehullet og det gjør forbanna vondt hver gang. Nå er jeg operert og har da ca 5 cm igjen av endetarmen, forige uke var jeg på etterkontroll og legen stakk en godt smurt finger inn, det var så sykt vondt, og det var da bare en liten tynn finger så hvordan klarer da noen en stor pikk ut å inn gang på gang? er det anderledes for jenter enn for menn?

Anonymkode: 44632...858

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vel... uten å praktisere analsex så vil jeg tro at stemninga er litt annerledes enn strrssende legeundersøkelse og alvorlig sykdom.. jeg er glad du er frisk!

Anonymkode: e4675...e1d

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vel... uten å praktisere analsex så vil jeg tro at stemninga er litt annerledes enn strrssende legeundersøkelse og alvorlig sykdom.. jeg er glad du er frisk!

Anonymkode: e4675...e1d

❤️

Anonymkode: 44632...858

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo to helt forskjellige ting og kan ikke sammenliknes overhodet. Jeg elsker vaginal sex og hater gyn undersøkelser. Selv om mannen har større utstyr enn det gyn herjer rundt med. Jeg er glad i analsex men vil da ikke ha en lege som roter rundt der. Eller ha analsex med en fremmed uten å ha lyst. 

Anonymkode: d9749...45f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gynekologisk undersøkelse er ubehagelig og det kan være vondt når de stikker fingrene godt inn for å kjenne på livmora. Når jeg er avslsppa, tennt og våt er samme bevegelse ikke smertefull. Så det blir kanskje litt av det samme med analundersøkelse også

Glidekrem er jo også avgjørende, og avslapping noe du neppe er hos legen. Kanskje har du hemorider? Småsår? 

Anonymkode: ee24c...f04

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...