AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Var ute på en tur i går (har hund), vi holdt oss mest til gater med gå folk, men i blant partier med smalere gangvei med mer folk (er ikke godt kjent i nytt område så greide ikke unngå). Jeg mener at man i denne situasjonen ikke bare holder seg til minst én meter avstand, men prøver å passere med så mye avstand som mulig. Kjæresten min derimot "glemmer" eller bryr seg ikke. Så flere ganger går vi mot noen andre og h*n turer på rett frem midt i veien mens jeg nærmest kryper under grenene over veiskulderen. Samme i butikken. H*n lener seg inn rett ved siden av andre for å gripe etter en paprika. Blir så sint og har mast om avstand hundre ganger nå, men synker jo ikke inn. H*n mener også at det er frekt å tydelig søke avstand til folk og mener det er mer enn bra nok å holde seg til den ene meteren. Hvordan få kjæresten til å forstå så jeg slipper all den dårlige stemningen om dette? Anonymkode: 93e6f...9d7 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Var ute på en tur i går (har hund), vi holdt oss mest til gater med gå folk, men i blant partier med smalere gangvei med mer folk (er ikke godt kjent i nytt område så greide ikke unngå). Jeg mener at man i denne situasjonen ikke bare holder seg til minst én meter avstand, men prøver å passere med så mye avstand som mulig. Kjæresten min derimot "glemmer" eller bryr seg ikke. Så flere ganger går vi mot noen andre og h*n turer på rett frem midt i veien mens jeg nærmest kryper under grenene over veiskulderen. Samme i butikken. H*n lener seg inn rett ved siden av andre for å gripe etter en paprika. Blir så sint og har mast om avstand hundre ganger nå, men synker jo ikke inn. H*n mener også at det er frekt å tydelig søke avstand til folk og mener det er mer enn bra nok å holde seg til den ene meteren. Hvordan få kjæresten til å forstå så jeg slipper all den dårlige stemningen om dette? Anonymkode: 93e6f...9d7 Hvordan få deg til å forstå at du er en jævli kjip og barnslig person? At kjæresten din holder ut... Anonymkode: adae7...69e 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan få deg til å forstå at du er en jævli kjip og barnslig person? At kjæresten din holder ut... Anonymkode: adae7...69e Vær litt grei med andre da ☺️ Anonymkode: 8489e...db6 11
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vær litt grei med andre da ☺️ Anonymkode: 8489e...db6 Jeg går for brutal ærlig, men ok da! 😊 Anonymkode: adae7...69e 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan få deg til å forstå at du er en jævli kjip og barnslig person? At kjæresten din holder ut... Anonymkode: adae7...69e Hva faen? Er man kjip og barnslig fordi man ikke ønsker å bli smittet av en dødelig sykdom?!?! Synes nå heller kjæresten er utrolig respektløs. Bra at han i det minste prøver å holde 1 meter, men hvor jævlig vanskelig kan det være å bare ikke gå oppå mennesker i denne tiden?! Vis respekt for dine medmennesker og ikke minst TS som åpenbart synes dette er viktig. Anonymkode: 81be7...556 27
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Mange klarer ikke lagre informasjon, pga defekt på egoet. Anonymkode: 6b720...eb2 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Vis fram noen filmer fra Italia helt til han har forstått poenget. Anonymkode: e2ceb...732 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 49 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan få deg til å forstå at du er en jævli kjip og barnslig person? At kjæresten din holder ut... Anonymkode: adae7...69e Det er på grunn av sånne som deg og kjæresten til TS at vi må ha lovforbud mot å reise på hytta i Norge, mens i Sverige holder det å oppfordre folk til å holde seg hjemme. Anonymkode: 55ceb...ab5 4
Nerine_ Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er på grunn av sånne som deg og kjæresten til TS at vi må ha lovforbud mot å reise på hytta i Norge, mens i Sverige holder det å oppfordre folk til å holde seg hjemme. Anonymkode: 55ceb...ab5 I Sverige går de jo for en litt annen plan enn her, så det er ikke akkurat sammenlignbart.
Gjest Blondie65 Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 Han holder en meter avstand sier du. Det er det som er kravet. At du har lyst å krype i buskaset får du stå for selv.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 3 hours ago, Blondie65 said: Han holder en meter avstand sier du. Det er det som er kravet. At du har lyst å krype i buskaset får du stå for selv. Det står jeg selvfølgelig rakrygget for. Hvorfor skulle jeg ikke det? Sunn fornuft tilsier at selvom 1 meter er kravet, så er 2 meter bedre. Og det er jo så lett. Bare flytte bena liksom. Å snu dette mot meg er bare gammeldags utslitt KG-bitching, Anonymkode: 93e6f...9d7 4
Gjest Lasox Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 https://www.vgtv.no/video/193768/se-innsiden-av-intensivavdelingen-i-italia
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hva faen? Er man kjip og barnslig fordi man ikke ønsker å bli smittet av en dødelig sykdom?!?! Synes nå heller kjæresten er utrolig respektløs. Bra at han i det minste prøver å holde 1 meter, men hvor jævlig vanskelig kan det være å bare ikke gå oppå mennesker i denne tiden?! Vis respekt for dine medmennesker og ikke minst TS som åpenbart synes dette er viktig. Anonymkode: 81be7...556 Er ikke en dødelig sykdom. Anonymkode: 7ee66...6fe 2
Tuttifrutti843950 Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke en dødelig sykdom. Anonymkode: 7ee66...6fe Hvor gammel er TS egentlig? 😂 så hissig og uinformert...
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 40 minutter siden, AnonymBruker said: Er ikke en dødelig sykdom. Anonymkode: 7ee66...6fe Bortsett fra for alle som dør av den. Anonymkode: 55ceb...ab5 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #16 Skrevet 31. mars 2020 Til å være så opptatt av dette er det utrolig at du er blant de som går på butikken i par. Her var det et av tiltakene vi tidlig ble enige om. Er man to er man dobbelt så utsatt for å få smitte, og dobbelt så utsatt for å smitte andre. Og ikke bare det - det er fryktelig irriterende å møte par blant hyller og trange butikkganger, de tar dobbelt så mye plass, og er dobbelt så mye i veien for det man skal ha. Om alle skulle handlet i par ville det vært dobbelt så mange mennesker ute i samfunnet enn høyst nødvendig. Heldigvis ser jeg at de fleste har sett dette poenget. Eneste parene jeg ser er eldre mennesker, mens alle i alderen 20-60 handler alene. Anonymkode: efb64...fca 9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #17 Skrevet 31. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Til å være så opptatt av dette er det utrolig at du er blant de som går på butikken i par. Her var det et av tiltakene vi tidlig ble enige om. Er man to er man dobbelt så utsatt for å få smitte, og dobbelt så utsatt for å smitte andre. Og ikke bare det - det er fryktelig irriterende å møte par blant hyller og trange butikkganger, de tar dobbelt så mye plass, og er dobbelt så mye i veien for det man skal ha. Om alle skulle handlet i par ville det vært dobbelt så mange mennesker ute i samfunnet enn høyst nødvendig. Heldigvis ser jeg at de fleste har sett dette poenget. Eneste parene jeg ser er eldre mennesker, mens alle i alderen 20-60 handler alene. Anonymkode: efb64...fca Ja, jeg vet. Innså det da vi var på butikken, akkurat det du sier. Så det ble med den ene gangen. Sier ikke at jeg er perfekt jeg heller Anonymkode: 93e6f...9d7 1
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mars 2020 #18 Skrevet 31. mars 2020 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heldigvis ser jeg at de fleste har sett dette poenget. Eneste parene jeg ser er eldre mennesker, mens alle i alderen 20-60 handler alene. Anonymkode: efb64...fca Dette er ikke min erfaring. Det er par i alder 40-60 som er problemet her jeg bor. Og de er selvsagt kun interessert i seg og sitt, parkerer foran en hylle eller kjøleskap og diskuterer middagsplanen for neste uke - helt uaffisert av at det står en kø foran dem som ikke kommer til det de står foran. Det var like før jeg fikk fatt i en ansatt for å få dem til å flytte seg da de endelig beveget seg - men bare til neste hylle der de fortsatte i samme stil. Men det er flest som handler alene - og det er jo faktisk positivt. Er fremdeles sjokkert over hvor mange det er som ikke bryr seg om håndvask når de går inn i butikken. Som regel er dette menn eller par!
Nerine_ Skrevet 31. mars 2020 #19 Skrevet 31. mars 2020 5 minutter siden, Blondie65 skrev: Dette er ikke min erfaring. Det er par i alder 40-60 som er problemet her jeg bor. Og de er selvsagt kun interessert i seg og sitt, parkerer foran en hylle eller kjøleskap og diskuterer middagsplanen for neste uke - helt uaffisert av at det står en kø foran dem som ikke kommer til det de står foran. Det var like før jeg fikk fatt i en ansatt for å få dem til å flytte seg da de endelig beveget seg - men bare til neste hylle der de fortsatte i samme stil. Men det er flest som handler alene - og det er jo faktisk positivt. Er fremdeles sjokkert over hvor mange det er som ikke bryr seg om håndvask når de går inn i butikken. Som regel er dette menn eller par! Du klarer vel å snakke til folk på egenhånd om du trenger at de flytter seg?
Gjest Blondie65 Skrevet 31. mars 2020 #20 Skrevet 31. mars 2020 6 minutter siden, Nerine_ skrev: Du klarer vel å snakke til folk på egenhånd om du trenger at de flytter seg? Hvorfor skal jeg det?
Anbefalte innlegg