AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Har et barn som skal feire bursdag. Noen vil komme utenfor hus og gi litt oppmerksomhet. Noen vil ha med gave/kake og lurte på om jeg satt ute noe mat/kaffe. Kan vi det? Må si jeg ikke har satt meg inn i smitte hvis de legger igjen gave/bakte boller osv. Folk bestiller jo mat på dør? Kan jeg gi de noe? Ta i mot? Anonymkode: b51bf...70f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 De som leverer ut har jo veldig strenge rutiner på hygiene og vedlikehold. Selv en tegning fra barna skal helst ligge 3 dager før de leveres... Så den er vanskelig den der. Personlig hadde jeg satset på facetime/zoom og tatt en feiring når det er tryggere. 3-åringen min vet at det er mulig hans bursdag må utsettes pga Corona og har lovet ham at han istedenfor hjemmebursdag får ta med seg guttene fra avdelingen i lekeland som plaster på såret Anonymkode: 5d384...d77
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 De skal komme utenfor, det blir stas på en dag som ikke ble som den skulle. Vi bor i 2 etg så det er ikke noe fare. Det var kun dette med å dele evt. bakverk som gjør meg usikker. Jeg tenkte jo nei siden man er så redd for smitte fra hender. Anonymkode: b51bf...70f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 De får ta med seg kaffe selv, det er nok det lureste! Kakebesøket tar dere bare igjen når verden åpner igjen😊 Anonymkode: b9c2d...3cd
Anbefalte innlegg