Gå til innhold

Masker til folket nå!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er å få tak i, men til veldig høye priser.

Men vi må altså starte med massiv egenproduksjon for å dekke behovet til folket. Også i Tsjekkia kom myndighetene med dette først lenge etter at store deler av befolkningen allerede hadde begynt med å produsere og bruke masker. Akkurat som at myndighetene her i landet først innførte tiltakene etter at masse folk hadde krevd det i lang tid.

Anonymkode: e9e7e...5d1

Behovet til folket er nok ikke så stort. Jeg tror ikke det er så mange som er villige til å gå med masker. 

Anonymkode: 3ee5e...c78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Behovet til folket er nok ikke så stort. Jeg tror ikke det er så mange som er villige til å gå med masker. 

Anonymkode: 3ee5e...c78

Selvfølgelig er behovet til folket stort. Det er jo befolkningen som for det meste sprer viruset, og det er dermed befolkningen som alle sammen må bruke maske for å hindre spredningen. Og da mener jeg ALLE sammen, ikke bare risikogrupper, ol. For den største effekten av "simple" typer masker er å hindre smittede i å spre dråpesmitte, mens å hindre friske i å inhalere dette er en sekundær og mindre viktig vikning.

AnonymBruker
Skrevet

I Østerrike blir det nå obligatorisk å bruke munnbind i matbutikker. Man får utdelt et når man går inn i butikken.

Anonymkode: b0779...f13

• Opprett ny...