datajente Skrevet 17. juni 2005 #1 Skrevet 17. juni 2005 Jeg fikk prøve dette beryktede produktet hos hudpleieren i går. Der kostet det 398,-. Ikke forferdelig pris, men man må visst også ha denne kosten av naturhår, som kostet opp mot 300 kr. Da blir det brått veldig dyrt! Må man ha denne kosten? Jeg har en helt ok kost fra Helena Rubenstein, som kostet 250. Jeg vet bare ikke om den er laget av naturhår. "Hårene" er helt svarte og skaftet er gult... Min hudtype er grov (store porer og arr etter idiotisk klemming av hudormer og kviser) og normal til fet, kan få blank T-sone. Er det noen som har erfaring med bruk av I.D. bare minerals på denne typen hud? Jeg tenkte jeg skulle ta en titt på strawberrynet.com, men fant ikke produktet der. Kan noen hjelpe meg? Og hvor mye koster produktet (+ kost) der? Takk for svar!
Gjest Gjesta Skrevet 17. juni 2005 #2 Skrevet 17. juni 2005 Du kan bestille hos Essential Dayspa, hvis du først lager deg en profil og logger inn. Der får du også kjøpt supre startsett som inneholder foundation, veil, warmth og en kost. De er ikke så veldig dyre, kanskje 250kroner? Uansett, jeg vil anbefale at du bruker riktig type kost. Koster til mineralfoundation er grovere enn syntetiske koster (=vanlige koster), og tar derfor opp mer av produktet uten å søle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå