AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Vi sitter og ser på ringer nå. Problemet er: Han kan bare bruke titan, jeg kan bare bruke smale ringer Når vi ser på titanringer til han og henne så er alle ringene til henne veldig brede. Og når jeg ser på andre ringer til henne så syns jeg ikke de matcher titanringene til han Noen som har noen tips til ring til henne som kan matche en typisk titanring (er jo ikke voldsomt med utvalg så er liksom en stil der) Anonymkode: 64847...bac
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 En glatt titanring ser helt lik ut som en glatt i hvitt gull. Kan det være noe? Anonymkode: 06d4d...717
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #3 Skrevet 31. mars 2020 haha, dette er ringer Anonymkode: 64b76...a1e 3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: En glatt titanring ser helt lik ut som en glatt i hvitt gull. Kan det være noe? Anonymkode: 06d4d...717 Muligens. Han er litt mer sær enn hva jeg trodde han skulle være, så han vil veldig gjerne ha en ring som ikke er helt glatt og kjedelig som han sier 🙄 Gjerne en som stikker seg litt ut Anonymkode: 64847...bac
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Det må ikke matche. Han har klassisk gull. Jeg har diamantbånd og enstens diamantring, da jeg ikke synes klassiske ringer er pene, og virkelig ikke liker gult gull. Så hvorfor ikke bare velge det dere ønsker, hver for dere? Anonymkode: 70295...502
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må ikke matche. Han har klassisk gull. Jeg har diamantbånd og enstens diamantring, da jeg ikke synes klassiske ringer er pene, og virkelig ikke liker gult gull. Så hvorfor ikke bare velge det dere ønsker, hver for dere? Anonymkode: 70295...502 Ja vi pratet litt om det i dag. Jeg ønsker meg jo aller helst en tynn enstens ring. Han syns det matchet dårlig, men så sa jeg nettopp det at det trenger jo ikke matche. Ringen skal først og fremst symbolisere kjærligheten, deretter skal det jo være en ring man føler man kan bruke resten av livet. Jeg liker heller ikke gult gull 😝 Men virker som at han forstår det nå at vi ikke trenger å matche. Vi er jo ekstremt forskjellige som personer så blir faktisk litt rart å ha veldig matchende ringer. Tror det blir vanskelig å finne et par som passer oss begge også Anonymkode: 64847...bac
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #7 Skrevet 1. april 2020 Det finnes ringer i karbon. De er svarte. Kan det være aktuelt? :) Anonymkode: 06d4d...717
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #8 Skrevet 1. april 2020 Syns heller ikke man trenger å matche Viktigere at man liker ringen selv, den skal jo tross alt sannsynligvis brukes daglig i mange år. Anonymkode: 446a2...246
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #9 Skrevet 1. april 2020 Bare en advarsel i forhold til ring av titan: https://darwinawards.com/darwin/darwin2014-05.html Dette er selvsagt en helt annen type ring, men vær klar over at det går an å komme i en tilsvarende situasjon, der en finger hovner opp. Da er det veldig kjedelig å ikke få fjernet ringen. Anonymkode: bef84...9db
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #10 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det finnes ringer i karbon. De er svarte. Kan det være aktuelt? Anonymkode: 06d4d...717 Ser det finnes titanringer med sort farge også. 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare en advarsel i forhold til ring av titan: https://darwinawards.com/darwin/darwin2014-05.html Dette er selvsagt en helt annen type ring, men vær klar over at det går an å komme i en tilsvarende situasjon, der en finger hovner opp. Da er det veldig kjedelig å ikke få fjernet ringen. Anonymkode: bef84...9db Han kan ikke bruke noe annet enn titan, så skal han ha ring så har vi ikke noe valg 😕 Anonymkode: 64847...bac
Whistler Skrevet 1. april 2020 #11 Skrevet 1. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: ........... Han kan ikke bruke noe annet enn titan, så skal han ha ring så har vi ikke noe valg 😕 Anonymkode: 64847...bac Er han allergisk mot gull, platinum og rodium?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #12 Skrevet 1. april 2020 8 minutter siden, Whistler skrev: Er han allergisk mot gull, platinum og rodium? Han har reagert på mye av det når det kommer til klokker. Eneste klokken han ikke har reagert på er titan. Så derfor tør vi ikke legge penger på ringer i noe annet. Og det finnes jo en del titanringer. Bare at de som regel ikke matcher vanlige ringer for damer Men virker som at jeg har fått han med meg på tanken om at ringene ikke nødvendigvis trenger å matche Anonymkode: 64847...bac
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #13 Skrevet 1. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Han har reagert på mye av det når det kommer til klokker. Eneste klokken han ikke har reagert på er titan. Anonymkode: 64847...bac Det er ekstremt usannsynlig at han reagerer på gull. Men det kan være andre stoffer i gullegeringen han ikke tåler. Eller så synes han bare at titanringene er finest. Anonymkode: bef84...9db
Whistler Skrevet 1. april 2020 #14 Skrevet 1. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har reagert på mye av det når det kommer til klokker. Eneste klokken han ikke har reagert på er titan. .... Anonymkode: 64847...bac Så han reagerer på gullklokker også?
AnonymBruker Skrevet 1. april 2020 #15 Skrevet 1. april 2020 1 time siden, Whistler skrev: Så han reagerer på gullklokker også? Ja Anonymkode: 64847...bac
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #16 Skrevet 2. april 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare en advarsel i forhold til ring av titan: https://darwinawards.com/darwin/darwin2014-05.html Dette er selvsagt en helt annen type ring, men vær klar over at det går an å komme i en tilsvarende situasjon, der en finger hovner opp. Da er det veldig kjedelig å ikke få fjernet ringen. Anonymkode: bef84...9db Klippet fra dineringer.no, der vi har kjøpt våre: "Alle våre titanringer kan kuttes med vanlig verktøy ved f.eks et ulykkestilfelle." Anonymkode: 06d4d...717
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå