Okapi Skrevet 31. mars 2020 #41 Skrevet 31. mars 2020 (endret) 7 minutter siden, AnonymBruker said: Lov meg en ting. Vær så snill. Hvis det dukker opp en til, dra dit. Per dags dato er det ingen. Jeg tenker ikke på healere og svindlere. Eller personer som er på teletorg. Jeg har lett i månedsvis, men jeg finner ikke noen flere. Men det kan dukke opp en til i fremtiden. Hvis du møter en som han, og drar derfra og fortsatt ikke tror meg skal jeg vurdere at jeg tok feil. Anonymkode: f27b6...e3e En til hva? En ny snåser? Da er vi inne på en annen problemstilling, som du selv er inne på. Hvordan skiller vi de reelle fra svindlerne? Kan garantere deg at mange har like stor overbevisning om mange av dem, som du har på Gjerstad. Men uansett spiller det ingen rolle. Om jeg får en inderlig følelse av noe, beviser jo ikke det noe annet enn at jeg føler noe. Vi vet at kroppen er i stand til det. Det er derfor jeg sier at opplevelsen heller ikke burde overbevist deg. Du startet denne tråden med å snakke om bevis, og ærlig talt, en personlig opplevelse er ikke bevis, uansett hvor hardt du tror på det. Endret 31. mars 2020 av Okapi
Honey Dew Skrevet 31. mars 2020 #42 Skrevet 31. mars 2020 På 30.3.2020 den 18.15, AnonymBruker skrev: Å kjenne en sinnsstemning eller følelse fra ett annet menneske er telepati. Anonymkode: f27b6...e3e Du plukker opp signaler når du er i samme rom som vedkommende. Det har ingenting med telepati å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #43 Skrevet 31. mars 2020 15 minutter siden, Honey Dew skrev: Du plukker opp signaler når du er i samme rom som vedkommende. Det har ingenting med telepati å gjøre. Telepati er non verbal kommunikasjon. Telepati er tankeoverføring og eller at man fanger opp følelser og signaler fra andre. Det er dette som er telepati. Telepati er ikke bare Direkte tankeoverføring. Anonymkode: f27b6...e3e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #44 Skrevet 31. mars 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Telepati er non verbal kommunikasjon. Telepati er tankeoverføring og eller at man fanger opp følelser og signaler fra andre. Det er dette som er telepati. Telepati er ikke bare Direkte tankeoverføring. Anonymkode: f27b6...e3e Du mener kroppspråk? Anonymkode: ca31e...d88
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #45 Skrevet 31. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du mener kroppspråk? Anonymkode: ca31e...d88 Jeg mener om du kjenner tanker, følelser eller energien til en annen er dette telepati. Om du kjenner at en person er sint eller lei seg er dette telepati. Anonymkode: f27b6...e3e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #46 Skrevet 31. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg mener om du kjenner tanker, følelser eller energien til en annen er dette telepati. Om du kjenner at en person er sint eller lei seg er dette telepati. Anonymkode: f27b6...e3e Da beskriver du jo et overnaturlig fenomen, du bare bruker et annet ord på kroppspråk og empati. Anonymkode: ca31e...d88
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #47 Skrevet 31. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Da beskriver du jo et overnaturlig fenomen, du bare bruker et annet ord på kroppspråk og empati. Anonymkode: ca31e...d88 *ikke et overnaturlig fenomen Anonymkode: ca31e...d88 1
Gjest DislayName Skrevet 31. mars 2020 #48 Skrevet 31. mars 2020 On 3/30/2020 at 3:29 PM, Million said: Hva jeg mener? Jeg mener du er helt på jordet og at du innbiller deg ting så det holder. Eller kan du si meg hva jeg tenker på akkurat NÅ og har tenkt mest på det siste minuttet? Du tenkte ts er en idiot.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #49 Skrevet 31. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da beskriver du jo et overnaturlig fenomen, du bare bruker et annet ord på kroppspråk og empati. Anonymkode: ca31e...d88 Telepati er ordet hvis du kjenner andres følelser eller nærvær. Om du kan føle en annen sin smerte er dette telepati som ennå ikke er bevist. Det er ikke naturlig for alle. Kroppsspråk går ikke innenfor telepati. Empati mener jeg er å kjenne en annens følelser eller kjenne hvor et menneske har ondt. Å føle at man bryr seg om andre og er omsorgsfull er empati. Men innenfor empati som går på å kjenne følelsene til andre går under telepati. Anonymkode: f27b6...e3e
Gjest DislayName Skrevet 31. mars 2020 #50 Skrevet 31. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Telepati er ordet hvis du kjenner andres følelser eller nærvær. Om du kan føle en annen sin smerte er dette telepati som ennå ikke er bevist. Det er ikke naturlig for alle. Kroppsspråk går ikke innenfor telepati. Empati mener jeg er å kjenne en annens følelser eller kjenne hvor et menneske har ondt. Å føle at man bryr seg om andre og er omsorgsfull er empati. Men innenfor empati som går på å kjenne følelsene til andre går under telepati. Anonymkode: f27b6...e3e Du blander endel begrep her. Telepati er å kunne lese en annens tanker fra et annet sted. F.eks. lese mine tanker fra der du er nå. Det å plukke opp non-verbale signaler fra noen i samme rom er ikke hokus-pokus; 90% av kommunikasjon foregår non-verbalt. Det er masse informasjon om sinnstilstand, fysiske smerter osv som signaliseres mellom mennesker på samme sted, men store forskjeller i hvor oppmerksom man er på det non-verbale. Men forutsetningen er at man er på samme sted. Med telepati tar man liksom opp de samme signalene fra et helt annet sted.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #51 Skrevet 31. mars 2020 3 minutter siden, DislayName skrev: Du blander endel begrep her. Telepati er å kunne lese en annens tanker fra et annet sted. F.eks. lese mine tanker fra der du er nå. Det å plukke opp non-verbale signaler fra noen i samme rom er ikke hokus-pokus; 90% av kommunikasjon foregår non-verbalt. Det er masse informasjon om sinnstilstand, fysiske smerter osv som signaliseres mellom mennesker på samme sted, men store forskjeller i hvor oppmerksom man er på det non-verbale. Men forutsetningen er at man er på samme sted. Med telepati tar man liksom opp de samme signalene fra et helt annet sted. Det handler også om å plukke opp smerter til andre i samme rom. Det er telepati. Det kan skje på samme sted, eller man kan merke at en annen tenker på en. (På avstand) Anonymkode: f27b6...e3e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #52 Skrevet 31. mars 2020 50 minutter siden, Honey Dew skrev: Du plukker opp signaler når du er i samme rom som vedkommende. Det har ingenting med telepati å gjøre. Og når en forelder føler at det er noe galt med barnet deres, og de ringer rett etterpå og forteller at noe er galt, hva er det da? Vent, ikke si det, det er "tilfeldigheter". Men alle foreldre vet at dette ikke er tilfeldigheter når de opplever det. Anonymkode: 1c443...942 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #53 Skrevet 31. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og når en forelder føler at det er noe galt med barnet deres, og de ringer rett etterpå og forteller at noe er galt, hva er det da? Vent, ikke si det, det er "tilfeldigheter". Men alle foreldre vet at dette ikke er tilfeldigheter når de opplever det. Anonymkode: 1c443...942 Føler man det så er det riktig😉 Ingenting er mer sikkert enn intuisjon. Anonymkode: f27b6...e3e 1
Million Skrevet 1. april 2020 #54 Skrevet 1. april 2020 9 timer siden, DislayName skrev: Du tenkte ts er en idiot. Det trenger man faktisk ikke telepati for å gjette seg til 😆 Men nei, det var faktisk ikke det jeg hovedsaklig tenkte på. Jeg tenkte på om jeg fikk penger igjen eller baksmell på skatten!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå