Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt telepatisk kontakt med 2 stk. Jeg bare skjønner ikke hvorfor vi ikke kan bevise det? Dette er «vitenskaps menn» som kanskje nektet for dette før de traff meg. Jeg er veldig interessert i telepati nå som jeg har opplevd det. Jeg synes det er kjempe spennende. Synd at det ikke er bevist enda. 

Bare så det er sagt så er jeg åpen for at jeg muligens tar feil. Men synes det er interessant hvis telepati er mulig og men at det ikke finnes bevis enda. Hva mener dere?

Anonymkode: f27b6...e3e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt telepatisk kontakt med 2 stk. Jeg bare skjønner ikke hvorfor vi ikke kan bevise det? Dette er «vitenskaps menn» som kanskje nektet for dette før de traff meg. Jeg er veldig interessert i telepati nå som jeg har opplevd det. Jeg synes det er kjempe spennende. Synd at det ikke er bevist enda. 

Bare så det er sagt så er jeg åpen for at jeg muligens tar feil. Men synes det er interessant hvis telepati er mulig og men at det ikke finnes bevis enda. Hva mener dere?

Er det noen her inne som forsker på telepati?

Skrevet

Hva jeg mener? Jeg mener du er helt på jordet og at du innbiller deg ting så det holder.

Eller kan du si meg hva jeg tenker på akkurat NÅ og har tenkt mest på det siste minuttet?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo lett å bevise dersom du skulle ha noen evner som går i telepatisk retning. Hvorfor tror du at du har disse evnene da?

Anonymkode: c6cbd...4a8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jo lett å bevise dersom du skulle ha noen evner som går i telepatisk retning. Hvorfor tror du at du har disse evnene da?

Anonymkode: c6cbd...4a8

Hm. Jeg har vel ikke slike evner. Min erfaring går i at jeg har opplevd telepati kun med 2 mennesker. 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Million skrev:

Hva jeg mener? Jeg mener du er helt på jordet og at du innbiller deg ting så det holder.

Eller kan du si meg hva jeg tenker på akkurat NÅ og har tenkt mest på det siste minuttet?

Er man helt på jordet fordi man har et åpent sinn? Telepati er ikke bevist. Men hvem vet, kanskje eksiterer det. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe som tyder på at telepati eksisterer så langt, nei. Mange har forsøkt å bevise det, men ingen har klart det.

Anonymkode: cd68a...be9

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er man helt på jordet fordi man har et åpent sinn? Telepati er ikke bevist. Men hvem vet, kanskje eksiterer det. 

"Et åpent sinn" :fnise: Du omskriver og blomstermaler så det holder, det faktum at du kommer med bare sprøyt om dine "telepatiske evner".

Hvorfor er det så vanskelig å bevise? Du kan jo bare filme et konkret eksempel, og det er det. Sett deg ved siden av en person som er tilfeldig utvalgt for deg av andre, fortell hva vedkommende tenker, og så vips! Hvorfor har ikke dette skjedd ennå med deg? Fordi du vet du ville bommet og ikke hatt peiling.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Million skrev:

"Et åpent sinn" :fnise: Du omskriver og blomstermaler så det holder, det faktum at du kommer med bare sprøyt om dine "telepatiske evner".

Hvorfor er det så vanskelig å bevise? Du kan jo bare filme et konkret eksempel, og det er det. Sett deg ved siden av en person som er tilfeldig utvalgt for deg av andre, fortell hva vedkommende tenker, og så vips! Hvorfor har ikke dette skjedd ennå med deg? Fordi du vet du ville bommet og ikke hatt peiling.

Nå er det slik at jeg bare har opplevd dette 2 ganger. Har aldri sagt at jeg har telepatiske evner, og har aldri opplevd telepati med andre.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det slik at jeg bare har opplevd dette 2 ganger. Har aldri sagt at jeg har telepatiske evner, og har aldri opplevd telepati med andre.

Fortell nå oss da, hvordan du klarte dette telepatiske mirakelet. Hva skjedde? Hvor mye? Hvor lenge? Hvor?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, Million skrev:

Fortell nå oss da, hvordan du klarte dette telepatiske mirakelet. Hva skjedde? Hvor mye? Hvor lenge? Hvor?

Det er ikke ett mirakel, men ett veldig interessant tema😉

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Million skrev:

Tenk at jeg bare er 26 år og allerede opplevd alt dette😉

AnonymBruker
Skrevet

Når noe er forsøkt bevist gang på gang, på gang på gang, igjennom en årrekke, så er det trygt å anta at grunnen til at det ikke er bevist, er fordi det ikke eksisterer.

Anonymkode: 07e3e...dae

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når noe er forsøkt bevist gang på gang, på gang på gang, igjennom en årrekke, så er det trygt å anta at grunnen til at det ikke er bevist, er fordi det ikke eksisterer.

Anonymkode: 07e3e...dae

Det er fordi DU er gud min venn

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ett mirakel, men ett veldig interessant tema😉

Du klarer ikke engang komme opp med et konkret eksempel på at du har klart det. I rest my case. Case closed.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Million skrev:

Hvem er din sønn? 

Du

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Million skrev:

Du klarer ikke engang komme opp med et konkret eksempel på at du har klart det. I rest my case. Case closed.

Jeg har skrevet veldig lange innlegg her inne der jeg har forklart det i detalj. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...