Gå til innhold

FrP politiker brøt karantene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

neppe. brøt hun egentlig karantenen? Hun gikk ut av sitt eget hus og kjørte seg en tur i sin egen bil og så rett hjem igjen. Tatt i betraktning at mens man er i karantene har man lov til å gå på butikken hvis ingen andre kan handle for en.  Hun har ikke møtt et menneske. 

Ikke ofte jeg forsvarer FRP, men ærlig talt hysteriet må ta slutt. 

Anonymkode: 42afb...f22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

neppe. brøt hun egentlig karantenen? Hun gikk ut av sitt eget hus og kjørte seg en tur i sin egen bil og så rett hjem igjen. Tatt i betraktning at mens man er i karantene har man lov til å gå på butikken hvis ingen andre kan handle for en.  Hun har ikke møtt et menneske. 

Ja det hadde vært værre om hun hadde gått gatelangs og eksponerte seg for folk. 

Anonymkode: 8223d...30e

AnonymBruker
Skrevet

En politiker burde holde seg for god for det der. Signaleffekten er ikke god, selv om det isolert sett sikkert gikk bra.

Anonymkode: 9ef8d...8ae

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke rart folk blir forvirret når selv media surrer med begrepene. Hun var i isolasjon, ikke karantene. Men når det er sagt er det en ikke-sak når hun bare satt i sin egen bil og det var snakk om noen timer før isolasjonen gikk ut. 

Anonymkode: c4ae9...37e

Skrevet

Hun var vel travelt opptatt med levere reiseregninger til stortinget?

• Opprett ny...