AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Så denne artikkelen https://www.abcnyheter.no/nyheter/politikk/2020/03/30/195664288/frps-helsepolitiker-ashild-bruun-gundersen-brot-karantenen-foles-litt-som-en-rampestrek Tror dere at hun vil bli straffet? Anonymkode: 8223d...30e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 neppe. brøt hun egentlig karantenen? Hun gikk ut av sitt eget hus og kjørte seg en tur i sin egen bil og så rett hjem igjen. Tatt i betraktning at mens man er i karantene har man lov til å gå på butikken hvis ingen andre kan handle for en. Hun har ikke møtt et menneske. Ikke ofte jeg forsvarer FRP, men ærlig talt hysteriet må ta slutt. Anonymkode: 42afb...f22 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: neppe. brøt hun egentlig karantenen? Hun gikk ut av sitt eget hus og kjørte seg en tur i sin egen bil og så rett hjem igjen. Tatt i betraktning at mens man er i karantene har man lov til å gå på butikken hvis ingen andre kan handle for en. Hun har ikke møtt et menneske. Ikke ofte jeg forsvarer FRP, men ærlig talt hysteriet må ta slutt. Anonymkode: 42afb...f22 Ja det hadde vært værre om hun hadde gått gatelangs og eksponerte seg for folk. Anonymkode: 8223d...30e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 En politiker burde holde seg for god for det der. Signaleffekten er ikke god, selv om det isolert sett sikkert gikk bra. Anonymkode: 9ef8d...8ae
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: neppe. brøt hun egentlig karantenen? Hun gikk ut av sitt eget hus og kjørte seg en tur i sin egen bil og så rett hjem igjen. Tatt i betraktning at mens man er i karantene har man lov til å gå på butikken hvis ingen andre kan handle for en. Hun har ikke møtt et menneske. Ikke ofte jeg forsvarer FRP, men ærlig talt hysteriet må ta slutt. Anonymkode: 42afb...f22 Ikke rart folk blir forvirret når selv media surrer med begrepene. Hun var i isolasjon, ikke karantene. Men når det er sagt er det en ikke-sak når hun bare satt i sin egen bil og det var snakk om noen timer før isolasjonen gikk ut. Anonymkode: c4ae9...37e
Kågebruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Hun var vel travelt opptatt med levere reiseregninger til stortinget?
Anbefalte innlegg