Gå til innhold

Bruker dere klokke/armbånd/ringer i disse tider?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mener jeg leste et sted at det bør unngås. Selv har jeg brukt pulsklokka under trening, men droppet klokke og smykker på hånden ellers. Til vanlig bruker jeg det hele tiden, og føler meg naken uten. Men gjør det selvsagt som en del av denne dugnaden. Men er det noe som oppfordres til? Eller bruker folk dette som vanlig? 
kom gjerne med innspill☺️

Anonymkode: ff445...115

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, er jo stort sett bare hjemme, så.

Anonymkode: 1c08c...caa

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, er jo stort sett bare hjemme, så.

Anonymkode: 1c08c...caa

Ja, det er et poeng. Men tenkte hovedsakelig når man ferdes i offentlige rom👍🏼

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har på pulsklokka som vanlig. Bruker ikke ringer normalt sett, og eneste jeg gjør er å handle på butikken annenhver uke :) Er jeg ute og går tur tar jeg ikke på noe. Så hadde jeg brukt ringer (f.eks giftering) ville jeg fortsatt å gå med den nå.

Anonymkode: bc15f...d3f

AnonymBruker
Skrevet

Nei, la både giftering og Fitbit i skuffen når det kom til Norge. Når dette er over passer sikkert ikke ringen, siden Fitbit ikke har vært i bruk. 

Anonymkode: c719a...d26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har på pulsklokka som vanlig. Bruker ikke ringer normalt sett, og eneste jeg gjør er å handle på butikken annenhver uke :) Er jeg ute og går tur tar jeg ikke på noe. Så hadde jeg brukt ringer (f.eks giftering) ville jeg fortsatt å gå med den nå.

Anonymkode: bc15f...d3f

Takk for svar. Blir veldig usikker. Om jeg hadde tatt på klokke/ringer igjen nå, ville jeg i det minste vært nøye med rengjøring av dem tror jeg. Blir jo panisk for alt🤯

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, la både giftering og Fitbit i skuffen når det kom til Norge. Når dette er over passer sikkert ikke ringen, siden Fitbit ikke har vært i bruk. 

Anonymkode: c719a...d26

😂👍🏼

• Liker 1
  • Opprett ny...