AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hvorfor ikke hjelpe hverandre og støtte hverandre? 🙂 Anonymkode: 5c8f1...2f8 12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Desperate tider = gærne mennesker Anonymkode: 3c0f8...c35 12
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Fordi meningene er forskjellige, og det klarer ikke folk å respektere, da det går på helsa løs (potensielt). Noen tar ikke ting så tungt, andre sverger til myndighetens råd, mens en tredje gruppe tar det enda mye lenger mtp. smittevern og lignende. Og da blir det bortimot krig. Anonymkode: 24aad...e2e 12
Gjest Mumlehumle Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Enig. Det er nå man må hjelpe og støtte hverandre. Tror mange er frustrerte over hele korona situasjonen og det blir til sinne.
Silva Pluvialis Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Det lurer jeg også på. Solidaritet er også å støtte hverandre, ikke skjelle hverandre ut eller anklage hverandre for det ene og det andre. Og, det må være lov å klage litt i den situasjonen vi er i, tenker jeg. Det er jo ingen som har det så veldig godt akkurat nå, og det må være lov å uttrykke frustrasjon. 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 30 minutter siden, Gorilla skrev: Det lurer jeg også på. Solidaritet er også å støtte hverandre, ikke skjelle hverandre ut eller anklage hverandre for det ene og det andre. Og, det må være lov å klage litt i den situasjonen vi er i, tenker jeg. Det er jo ingen som har det så veldig godt akkurat nå, og det må være lov å uttrykke frustrasjon. Alle tror de har rett. Fra dommedagsfolk til den rake motsetning. Alle tror de har fasiten og hyler over de som ikke er med på notene. Anonymkode: ea6fb...5ff 7
Kågebruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Fordi det er ekstremister på begge sider. De som har bestemt seg for at verden går under og de som mener at Corona bare er fake news. Og selvfølgelig er det en del mennesker som har sin egen oppfatning av som er lov og ikke lov i disse tider. Det er ikke lov til å jogge visstnok. 10
detvardet Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Blir så sliten av dette, men samtidig er det underholdende. Så mange motsier seg selv. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 Fordi sånn er folk. Anonymkode: 30df1...3aa 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 Det er ofte rare spørsmål her. Ting man f.eks bare kan ta en tlf for å få svar på, også spør man heller her. Blir veldig merkelig for meg når folk spør her om tannlegene har helt stengt nå, f.eks. Men jeg kjefter ikke folk opp her fordet da 🙂. Blir bare litt oppgitt🙂 Anonymkode: c39aa...4e2 7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ikke hjelpe hverandre og støtte hverandre? 🙂 Anonymkode: 5c8f1...2f8 folk kommer hit når de er irriterte eller når de kjeder seg, og så kan de trolle litt og være anonyme. det er derfor. Anonymkode: 6f8ab...c7f 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 Fordi folk kan være anonyme. Anonymkode: 52cef...50b 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 9 minutter siden, Kågebruker skrev: Fordi det er ekstremister på begge sider. De som har bestemt seg for at verden går under og de som mener at Corona bare er fake news. Og selvfølgelig er det en del mennesker som har sin egen oppfatning av som er lov og ikke lov i disse tider. Det er ikke lov til å jogge visstnok. De fleste klarer vel å skjønne at det er en mellomting. At ja vi er i en tøff tid, såpass alvorlig at vi må ha tiltak vi må følge opp, men at det vil gå over og de fleste av oss vil overleve. Anonymkode: 1fe42...75d 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 Når folk ikke overholder lovene og reglene fra myndighetene når det gjelder dette viruset, er det på sin plass å reagere. Anonymkode: c048e...1c7 1
Khadira Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 Jeg tror et stort problem her inne er at folk har veldig lett for å trykke på "Skriv som anonym". Når folk gjør det (sier ikke at dette gjelder alle som skriver anonymt, så ikke halshugg meg nå) forsvinner en del av sperrene man vanligvis har. Jeg tror ikke folk hadde slengt ut diverse kallenavn dersom de skrev under et nick. Men meg om det.. 5
youcancallmejune Skrevet 30. mars 2020 #16 Skrevet 30. mars 2020 Folk kjeder seg kanskje når de må være hjemme det meste av tiden. De som ikke har nok å bruke hjernen på har lett for å lete etter feil hos andre. Det samme har dessverre de som av en eller annen årsak føler seg mindreverdige eller utilstrekkelige. De lasher ut etter de de mener gjør verre feil enn dem selv. 1
Helgeline Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 39 minutter siden, Kågebruker skrev: Fordi det er ekstremister på begge sider. De som har bestemt seg for at verden går under og de som mener at Corona bare er fake news. Og selvfølgelig er det en del mennesker som har sin egen oppfatning av som er lov og ikke lov i disse tider. Det er ikke lov til å jogge visstnok. ....og ikke kjøpe garn 🙊 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #18 Skrevet 30. mars 2020 Jeg er ikke sint på noen, men jeg blir trist og oppgitt når folk utsetter andre for smitte utav en kombinasjon av latskap og dumskap. Se 30 minutter på NRK hver dag så får du med deg alt du trenger å vite. Det er ikke verken vanskelig eller krevende. Anonymkode: e4834...299 4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #19 Skrevet 30. mars 2020 39 minutter siden, Kågebruker skrev: Fordi det er ekstremister på begge sider. De som har bestemt seg for at verden går under og de som mener at Corona bare er fake news. Og selvfølgelig er det en del mennesker som har sin egen oppfatning av som er lov og ikke lov i disse tider. Det er ikke lov til å jogge visstnok. Jeg tror de ekstreme meningene kommer frem her inne. Blant venner og kollegaer oppfatter jeg at meningene er veldig like. De er ikke enige i alle tiltakene, men mener det eneste riktige er å innrette seg. De vet at ettertiden vil vise at ting kunne vært gjort annerledes, men at myndighetene gjør sitt beste akkurat nå. De kan være litt lei seg for avlyst bryllup, en permittering, men poengterer likevel at de er heldige, tross alt. Anonymkode: 7e3f0...0c5
Gjest Villfisker Skrevet 30. mars 2020 #20 Skrevet 30. mars 2020 Fordi mange ikke tåler at noen er uenig med dem.
Anbefalte innlegg