AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Del Skrevet 30. mars 2020 Har slitt med at en skulder blir veldig vond av stress i flere år nå. Nå i korona tidene er den helt forferdelig. Noen som vet om jeg kan få kortison sprøyte mot det? Det er forferdelig ubehagelig og vondt. Anonymkode: fde5c...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 30. mars 2020 #2 Del Skrevet 30. mars 2020 Det er ikke anbefalt å bruke kortisonsprøyte mot muskelsmerter. https://nhi.no/sykdommer/muskelskjelett/legemiddel/kortisonsproyte-muskelskjelett/ Jeg fikk selv kortisonsprøyte i skulder, men da først etter MR hadde konstantert betennelse. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Del Skrevet 30. mars 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har slitt med at en skulder blir veldig vond av stress i flere år nå. Nå i korona tidene er den helt forferdelig. Noen som vet om jeg kan få kortison sprøyte mot det? Det er forferdelig ubehagelig og vondt. Anonymkode: fde5c...83e Hvis du vil ødelegge skjelett og hud.Værsågod. Anonymkode: a94e9...8b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #4 Del Skrevet 30. oktober 2020 Ja det kam du Anonymkode: 26bfa...d37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #5 Del Skrevet 30. oktober 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja det kam du Anonymkode: 26bfa...d37 nei, bare nei Anonymkode: 4647c...ee5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2020 #6 Del Skrevet 30. oktober 2020 For det første er det viktig å finne ut hvorfor du har smerte. Det er mulig noe annet en muskelsmerte. Kan være betennelser som er nevnte her, men kan også være rift i senene og i tillegg kan faktisk har noe med nakken som utfører da smerte i skulderen. Du kan oppsøke feks en naprapat eller en som behandle rygg og nakker for å se om de kan løse opp muskulatur . Ja, kortison hjelper mye om det er betennelse (jeg har hatt 2 kortison sprøyter de siste 10 år), men det egentlig er bare en liten plaster som kan dekke hovedproblemet som etter en stund kommer tilbake igjen. Du trenger å finne ut årsaken og behandle utifra diagnosen fremfor å dempe smerte med kortison. Og beklager, men dere bedrevittere som skremme folk med falsk info burde ikke kommentere her. Små doser av kortison sprøytet inn og brukt sjelden har nesten NULL bivirkninger. Ikke veksle langtidsbruk av kortison i pille form med sprøyte kortison som sprøytes inn i et liten område, i små mengder. Anonymkode: 7d46c...a3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå