Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde samleie for fire dager siden, dette var siste dagen med eggløsning. I dag oppdaget jeg ganske lite brunt blod, ikke så mye at jeg trenger bind/tampong, men var en liten flekk i trusa. Kan dette være en festeblødning eller er det for tidlig? Venter ikke mens før om over 1 uke 

Anonymkode: ef177...31e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan, det kan ikke.. Ingen fasit her dessverre 

Ta en test ved ikm så får du nok svaret på det. Lykke til! 😊

AnonymBruker
Skrevet

Sier samme som den over; kanskje, kanskje ikke. Det er uansett tidligere enn det som er normalt, da det er mest normalt å få den nærme IKM.

Jeg vil også nevne at festeblødning ikke er så vanlig som man får inntrykk av når man leser her inne. Jeg ser stadig tråder hvor kvinner spør "er dette festeblødning?", og det får det jo til å virke som om dette er veldig vanlig. I følge Lommelegen er det bare 9% som opplever dette, og nyere forskning sår til og med tvil i om festeblødning i det hele tatt er en ting. Kilde: https://www.google.com/amp/s/www.lommelegen.no/graviditet-og-f%C3%B8dsel/graviditet/artikkel/festeblodning/70125342/amp

Det finnes jo mange andre grunner til små blødninger, noen har f.eks skjørete slimhinner enn andre, og disse blir typisk mer skjøre når det er hormoner i sving, som rundt mensen og eggløsning. 

Anonymkode: efcc3...c5a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...