Cordelia Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Heisan! Har en torskefilet som jeg skal knekke i løpet av uka. Så jeg har tidligere forsøkt å dele opp samme filet i frossen tilstand, noe som var noen suksess. Planene er torsk tirdag og tordag, må den jo deles opp. Går det an å tine delvis., og legge i fryser igjen. eller la den ligge i kjøleskap de to dagene? Jeg er fullstendig ubrukelig på å lukte om fisk er småuggen.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Ikke tine og så frys igjen. Tin den i kjøleskap og følg med når den er sånn halvfrossen - da kan du dele den. La den andre delen ligge i kjøleskapet i et dørslag slik at fuktigheten renner ned i en skål. Den holder seg nok til torsdag. For fremdien - kjøp fileter fra frys som er oppdelt, både rema og kiwi har det. Har du store stykker fisk eller kjøtt og må dele dem i frossen tilstand så bruk en kapp og gjæringssag eller få hjelp av en handymann som har en. Jeg bruker sag til å kappe lister OG dele frossent kjøtt og fisk. Anonymkode: 0ef22...ab5 1
Cordelia Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2020 (endret) 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke tine og så frys igjen. Tin den i kjøleskap og følg med når den er sånn halvfrossen - da kan du dele den. La den andre delen ligge i kjøleskapet i et dørslag slik at fuktigheten renner ned i en skål. Den holder seg nok til torsdag. For fremdien - kjøp fileter fra frys som er oppdelt, både rema og kiwi har det. Har du store stykker fisk eller kjøtt og må dele dem i frossen tilstand så bruk en kapp og gjæringssag eller få hjelp av en handymann som har en. Jeg bruker sag til å kappe lister OG dele frossent kjøtt og fisk. Anonymkode: 0ef22...ab5 Takk for svar. Må nok fint fortsette og kjøpe First Pricen. Den er vel i og for seg oppdelt, bare fryst sammen.Har jo en liten tursag. Kunne gått hvis jeg vasket den opp. Endret 30. mars 2020 av Cordelia
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 1 time siden, Cordelia skrev: Takk for svar. Må nok fint fortsette og kjøpe First Pricen. Den er vel i og for seg oppdelt, bare fryst sammen.Har jo en liten tursag. Kunne gått hvis jeg vasket den opp. Tror firstprice har en pose i frysen med torskestykker. Altså ikke en "blokk" men en pose. Den er super for da kan du bare ta ut det stykke du trenger. https://www.tv2.no/a/10334403/ Les denne og scroll litt nedover - så ser du posen jeg snakker om Anonymkode: 0ef22...ab5
Cordelia Skrevet 30. mars 2020 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2020 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror firstprice har en pose i frysen med torskestykker. Altså ikke en "blokk" men en pose. Den er super for da kan du bare ta ut det stykke du trenger. https://www.tv2.no/a/10334403/ Les denne og scroll litt nedover - så ser du posen jeg snakker om Anonymkode: 0ef22...ab5 Nais. Takk! har dog ikke sett dem her i butikken. Men ser jeg dem, blir det det neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå