Gå til innhold

sleipe meglere og budrunder

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen med erfaring med sleipe eiendomsmeglere? og som har dere dårlige erfaringer med budrunder der dere for eksempel føler dere ble lurt/press/informasjon tilbakeholdt/uriktige opplysninger osv.?

Noen spesielle meglere som utmerker seg som sleipe i oslo-området, og som ikke anbefales?

Anonymkode: 946ab...b89

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er ikke lov til å henge ut enkeltpersoner her, TS.

Endret av Mariángel
AnonymBruker
Skrevet

Har ganske mange erfaringer med sleipe kunder. Vil du ha en liste? 

Anonymkode: 3cd5a...a49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har ganske mange erfaringer med sleipe kunder. Vil du ha en liste? 

Anonymkode: 3cd5a...a49

Tenker du meglerliste? 

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg kjøpte min første bolig, var nok budrunden svindel. Men den megleren var såpass gammel allerede da at han garantert ikke er operativ lenger.

Anonymkode: 1be55...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye lureri blant meglere. Jeg byttet megler 3 ganger før jeg fant en som var nogenlunde da jeg skulle selge. De prøver å tyne ut mest mulig penger for oppdraget. Også spiller dem på samvittigheten din hvis du får lite respons på første visning. Føler ikke dem er på samme lag, men tenker på profitt.

Anonymkode: a4d50...a42

AnonymBruker
Skrevet

Den eneste negative erfaringen jeg har med megler var under kjøp. Vedkommende var veldig imøtekommende og "på" helt frem til kjøpet var avtalt, og etter det slet vi med å få tak i henne. Kontraktsmøtet ble i førsteomgang avtalt uten at vi ble spurt om når det kunne passe/ikke passe, og siden datoen og klokkeslettet krasjet totalt for oss, sa vi pent ifra om at vi ikke fikk det til akkurat da, og kom med forslag til andre dager og klokkeslett. Hun trengte tretten dager og to purringer for å svare at hun skulle høre med selger om det passet. På kontraktsmøtet fikk vi beskjed om at hun skulle sende kontrakt til kontaktpersonen i banken vår, men tre uker senere ringte banken og lurte på hvor papirene var. Vi spurte henne om hun hadde sendt dem, og fikk "det gidder jeg ikke" som svar. Følte det ble veldig mye frem og tilbake og usikkerhet rundt det kjøpet. Hadde vi visst det skulle bli sånn, hadde vi aldri lagt inn bud. Det var rett og slett stressende og litt skummelt. Selv dama i banken fikk mark. 😅

Anonymkode: 10667...5c0

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er mye lureri blant meglere. Jeg byttet megler 3 ganger før jeg fant en som var nogenlunde da jeg skulle selge. De prøver å tyne ut mest mulig penger for oppdraget. Også spiller dem på samvittigheten din hvis du får lite respons på første visning. Føler ikke dem er på samme lag, men tenker på profitt.

Anonymkode: a4d50...a42

hva mener du med at de spiller på samvittigheten din? hadde megler som bare presset og presset til å by, bare litt til, så ville antagelig selger akseptere. så ble boligen snappet rett foran nesa mi, fordi en annen person kom bakveien og la inn bud uten at jeg fikk beskjed om det fra megler (megler visste om budet). kjedelig situasjon. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...