AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Noen med erfaring med sleipe eiendomsmeglere? og som har dere dårlige erfaringer med budrunder der dere for eksempel føler dere ble lurt/press/informasjon tilbakeholdt/uriktige opplysninger osv.? Noen spesielle meglere som utmerker seg som sleipe i oslo-området, og som ikke anbefales? Anonymkode: 946ab...b89
Mariángel Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 (endret) Det er ikke lov til å henge ut enkeltpersoner her, TS. Endret 30. mars 2020 av Mariángel
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Har ganske mange erfaringer med sleipe kunder. Vil du ha en liste? Anonymkode: 3cd5a...a49 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har ganske mange erfaringer med sleipe kunder. Vil du ha en liste? Anonymkode: 3cd5a...a49 Tenker du meglerliste? Anonymkode: 946ab...b89
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 Da jeg kjøpte min første bolig, var nok budrunden svindel. Men den megleren var såpass gammel allerede da at han garantert ikke er operativ lenger. Anonymkode: 1be55...2c4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 Det er mye lureri blant meglere. Jeg byttet megler 3 ganger før jeg fant en som var nogenlunde da jeg skulle selge. De prøver å tyne ut mest mulig penger for oppdraget. Også spiller dem på samvittigheten din hvis du får lite respons på første visning. Føler ikke dem er på samme lag, men tenker på profitt. Anonymkode: a4d50...a42
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Den eneste negative erfaringen jeg har med megler var under kjøp. Vedkommende var veldig imøtekommende og "på" helt frem til kjøpet var avtalt, og etter det slet vi med å få tak i henne. Kontraktsmøtet ble i førsteomgang avtalt uten at vi ble spurt om når det kunne passe/ikke passe, og siden datoen og klokkeslettet krasjet totalt for oss, sa vi pent ifra om at vi ikke fikk det til akkurat da, og kom med forslag til andre dager og klokkeslett. Hun trengte tretten dager og to purringer for å svare at hun skulle høre med selger om det passet. På kontraktsmøtet fikk vi beskjed om at hun skulle sende kontrakt til kontaktpersonen i banken vår, men tre uker senere ringte banken og lurte på hvor papirene var. Vi spurte henne om hun hadde sendt dem, og fikk "det gidder jeg ikke" som svar. Følte det ble veldig mye frem og tilbake og usikkerhet rundt det kjøpet. Hadde vi visst det skulle bli sånn, hadde vi aldri lagt inn bud. Det var rett og slett stressende og litt skummelt. Selv dama i banken fikk mark. 😅 Anonymkode: 10667...5c0
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er mye lureri blant meglere. Jeg byttet megler 3 ganger før jeg fant en som var nogenlunde da jeg skulle selge. De prøver å tyne ut mest mulig penger for oppdraget. Også spiller dem på samvittigheten din hvis du får lite respons på første visning. Føler ikke dem er på samme lag, men tenker på profitt. Anonymkode: a4d50...a42 hva mener du med at de spiller på samvittigheten din? hadde megler som bare presset og presset til å by, bare litt til, så ville antagelig selger akseptere. så ble boligen snappet rett foran nesa mi, fordi en annen person kom bakveien og la inn bud uten at jeg fikk beskjed om det fra megler (megler visste om budet). kjedelig situasjon. Anonymkode: 946ab...b89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå