AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Jeg føler jeg får mindre kontakt med babyen min nå enn før. H*n er 6 måneder og fra å være interessert i ansikter, prate med deg, prate mens man samtaler med andre, så har dette gått over nå når h*n ble interessert i leker. Jeg får øyekontakt med h*n og leker med h*n. Det jeg savner er «samtalen». Jeg prater med h*n og h*n kikker enten på andre ting eller på meg. Men det er ikke noe å få tilbake. Dette er mitt første barn og jeg er mye usikker på hva som er normalt og ikke. Går denne toveis verbale kommunikasjonen bare over en tid og kommer tilbake eller er dette unormalt? Anonymkode: 5b869...3d7
atropos Skrevet 31. mars 2020 #2 Skrevet 31. mars 2020 Snakk med helsestasjonen. Dette kan være helt normalt, og det kan ikke være det. Den eneste måten å finne ut det på er at helsepersonell observerer dere. 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #4 Skrevet 31. mars 2020 Ikke skriv h*n. Anonymkode: 97c8d...c94 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2020 #5 Skrevet 31. mars 2020 Ta kontakt med helsestasjon og fortell din bekymring! Anonymkode: 179dd...8fb
SnartMammaLykke Skrevet 31. mars 2020 #6 Skrevet 31. mars 2020 Det kan variere litt, men jeg ville ha snakket med noen i helsepersonell. Mest sannsynlig helt normalt❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå