AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hei! Jeg er utdannet sykepleier, men kjente raskt etter jeg var ferdig med utdanningen at dette ikke passet meg så bra som først antatt. Jeg savner realfagene fra videregående veldig og er heller ikke spesielt fornøyd med turnus-jobbingen. Derfor vurderer jeg nå å starte på en ny utdanning, altså lektor i realfag. Dette kan jeg veldig lite om, men tror det hadde vært gøy å jobbe med ungdommer, og ikke minst den planleggingen som følger med lektor- og læreryrket synes jeg virker gøy! Noen som har erfaringer fra lektor-yrket og vil gi «plusser og minuser» ved dette yrket? Anonymkode: fbbdd...523
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Søk nå heller PPU-Y, så slipper du å ta så mye utdannelse.. Ta årsstudier ved siden av jobb (de er enkle..) for å få undervisningskompetanse i flere fag. Anonymkode: 96b67...bb1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk nå heller PPU-Y, så slipper du å ta så mye utdannelse.. Ta årsstudier ved siden av jobb (de er enkle..) for å få undervisningskompetanse i flere fag. Anonymkode: 96b67...bb1 Nei, jeg liker å gå på skole og kunne ikke tenkt meg å undervise på yrkesfag (kunne muligens gjort det i tillegg). Jeg ønsker å bruke kunnskapene i kjemi og biologi og få undervist i det! Det er egentlig der interessen min ligger! Anonymkode: fbbdd...523
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå