AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Tenker litt frem i tid, sånn uten nedstengte vippesalonger. Hva gjør dere med vippene? Jeg er temmelig lys og har naturlig lyse vipper. Altså de synes ikke særlig uten noe. Farger de av og til, men de gjør uansett ikke veldig mye ut av seg. Prøvde en periode vippe extension med påfyll litt over hver 4. Fikk etter hvert beskjed om at jeg ikke skulle vaske de noe særlig da hun som satte de på sa at fordi vippene mine ble en del våte vokste de litt nedover. Kuttet ut vask av de mest mulig, men endte opp med feks øyekrem rester på vippene som syntes. Det falt også av en del vipper slik at jeg kom frem til at jeg burde gå dit hver 14. dag. Men, da ville det jo også bli veldig kostbart. Prøvde løsvipper, men de er helt umulig å få satt på og at det skal se naturlig ut med å blende inn, slik at en ikke har to sett vipper, et par naturlige med et sett løsvipper liggende over. Vet det ser fint ut om en tar på mascara etter å ha sett de på for å få de naturlige vippene opp i løsvippene, men ser ikke for meg å rense og klare å holde løsvippene rene og pene da. Hadde løsvipper på en treningstime en gang, ikke særlig ok godt ut i økten å registrere at vippene ble løsere og løsere og hang sånn halveis på når timen var ferdig. Endte opp tilbake til mascara som jeg egentlig hater. Får ofte mascara på ovre øyelokk (tar på litt skygge for at mascaraen ikke skal sette seg der, men funker ikke helt), og i løpet av dagen smitter det også mascara ned til under øye. Og for trening, da er det gjerne et mascara mareritt med mascara som ikke sitter selv om jeg bruker vannsfast mascara. Også slitsom å måtte ta den av og da se ut som en helt annen person på natten. Har vært inne på tanken med vippeserum som skal få vippene til å vokse. Vet det kan funke, men utgjør det noe særlig forskjell? Og har også lest at det effektive middelet i vippeserum kan forandre øyenfargen fra lys/blå/grønn til brun. Så har derfor styrt unna det. Hva gjør dere? Anonymkode: e4fd2...4bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå