AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Har to flasker njie proteinshake cappuccino som gikk ut 10/3. Er de trygge å drikke? Finner ingenting om det på nett. Jeg er gravid hvis det har noe å si. Anonymkode: d8f1b...41a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Lukt på den, smak bittelitt på den, sjekk om den inneholder melk som kan ha surnet osv. Sjekk litt forsiktig og ved minste rare smak, kast hele driten. Anonymkode: a0ed0...e2c
Gjest snødråpe Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Sikkert trygge, men tipper de er usunne og dårlig for kroppen så kan like godt kaste de
Gjest Khloe Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Jeg hadde drukket den så lenge det er ''best før'' og ikke ''siste forbruksdag''. Lukt, smak og se. Du merker det om den er dårlig.
Camillapb Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 (endret) Det er ingen problem! På jobb får vi lov å selge dem en mnd etter utløpsdato så lenge forseglingen er intakt.(redusert pris selvsagt. 10kr) Har drukket dem og merket ikke forskjell, selvom magen min aldri er glad i dem uansett dato😂 Endret 30. mars 2020 av Camillapb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå