Gå til innhold

Handle møbler nå...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Jeg kløøør etter på kjøpe ny sofa.

Men ...så lurer jeg på om det er lurt å vente litt? Tror dere at det blir ''coronasalg'' eller går møbelbutikkene godt nå og ikke kommer til å bli påvirket av situasjonen?

Flere som sitter på gjerdet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde også tenkt å kjøpe ny sofa og spisestue snart, men har ikke helt oversikt over når det er salg. Noen som er litt inn i møbelbransjen her? 

Anonymkode: f527d...31c

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i møbelbransjen.

Det går så det suser hos oss, folk pusser opp i disse tider.

Det som skjer etterhvert er at vi får mindre varer pga stengte grenser, stengte/reduserte fabrikker osv. Så nytt sortiment fra høsten av ser mørkt ut. 

Vil ikke bli noe ekstraordinært møbelsalg pga korona. Hvertfall ikke i vår kjede.

Det du kan gjøre, om du har veldig god tid er jo å se om noen går konkurs pga dette. Men anbefaler heller da å støtte opp om du vil ha dem med videre.

Anonymkode: 14c73...2ee

Skrevet

Uff, føles fælt å ''sko'' meg på andres undergang... Men takk for innsikt, var det jeg trengte. Snakket også med ei i en møbelbutikk som sa at det kanskje tvert imot blir dyrere pga. kursen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kjøper det jeg planla å kjøpe, er midt i oppussing. Spesielt fra lokale butikker jeg gjerne vil fortsette å ha etter dette er over. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...