Surikatta Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hei dere :) Jeg kløøør etter på kjøpe ny sofa. Men ...så lurer jeg på om det er lurt å vente litt? Tror dere at det blir ''coronasalg'' eller går møbelbutikkene godt nå og ikke kommer til å bli påvirket av situasjonen? Flere som sitter på gjerdet?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Vi hadde også tenkt å kjøpe ny sofa og spisestue snart, men har ikke helt oversikt over når det er salg. Noen som er litt inn i møbelbransjen her? Anonymkode: f527d...31c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Jobber i møbelbransjen. Det går så det suser hos oss, folk pusser opp i disse tider. Det som skjer etterhvert er at vi får mindre varer pga stengte grenser, stengte/reduserte fabrikker osv. Så nytt sortiment fra høsten av ser mørkt ut. Vil ikke bli noe ekstraordinært møbelsalg pga korona. Hvertfall ikke i vår kjede. Det du kan gjøre, om du har veldig god tid er jo å se om noen går konkurs pga dette. Men anbefaler heller da å støtte opp om du vil ha dem med videre. Anonymkode: 14c73...2ee
Surikatta Skrevet 1. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2020 Uff, føles fælt å ''sko'' meg på andres undergang... Men takk for innsikt, var det jeg trengte. Snakket også med ei i en møbelbutikk som sa at det kanskje tvert imot blir dyrere pga. kursen. 2
Nerine_ Skrevet 1. april 2020 #5 Skrevet 1. april 2020 Jeg kjøper det jeg planla å kjøpe, er midt i oppussing. Spesielt fra lokale butikker jeg gjerne vil fortsette å ha etter dette er over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå