AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hei! Veldig spesielle covid-tider, men den biologiske klokken min tikker litt for fort til at jeg føler jeg kan utsette oppstart av nytt forsøk på ubestemt tid. Det er en nesten uutholdelig tanke at en viruspandemi skal sette spikeren i kisten for den store drømmen om barn. Vet dere om noen private tillater oppstart av nye forsøk for tiden? I tilfelle, hvilke klinikker og med hvilke forbehold? På forhånd tusen takk for svar - og ta vare på dere selv i denne tiden! ❤️ Anonymkode: e0f6e...8bb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Du må nesten ringe dem selv, krav lan endres raskt Anonymkode: 0db20...69e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 Tror de aller fleste private klinikker har åpent nå Anonymkode: e9054...f0c
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 De private har åpent, men de vet jo ikke om det plutselig snur. Alt er uforutsigbart, de private kan ikke vite om myndighetene legger inn restriksjoner. De kan heller ikke vite om de blir utsatt for smitte, én ansatt med påvist smitte vil sette hele personalet i karantene. Vi kan selv bli syke, de kan bli syke, og en liten forkjølelse/allergi i seg selv kan skape problemer. Klinikker som har avdelinger flere steder i landet vil jeg tro er positivt, skulle klinikken bli sårbar/stengt kan de kanskje hente inn personal fra andre steder? Jeg vil selv kjenne meg rimelig sikker på at et forsøk ikke plutselig avbrytes før jeg starter opp stimulering. Én ting om man får uttak, og må utsette innsett, men veldig leit og bortkastet om man må avbryte et uttak. Håper det blir bedre dager snart! Anonymkode: 7563d...769 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå